november 22 2006 Eimai eroteymenh


...με το ταλεντο.
Αν ημουν αταλαντη, και λιγο πιο ελαφρομυαλη θα ημουν πρωτης ταξεως groopie.
Ακουστε αυτο το προχειρο demo και μετα διαβαστε. virtual insanity.mp3
Δεν εχω ενθουσιαστει ποτε ιδιαιτερα με τραγουδιστες, συγκεκριμενα μονο 2. Ο ενας ηταν ενας κυπριος ονοματι gregory, και ο αλλος ο hakkan, αν θυμαστε ο πaραγωγος στην eurovision.
Συνηθως παθαινα κολληματα με ταλαντουχους μουσικους. Drummers, synth players. κανας ξωφαλτσος κιθαριστας...
Μπασο που ειναι και η τρελλα μου σπανιως. Ισως γιατι δεν βρισκονται ευκολα οι καλοι diskofunk μπασιστες.


Ενιγουει, επιστρεφω στο θεμα.
Πριν λιγο καιρο ειχα γραψει οτι ειχα μεινει μαλακας με την φωνη ενος πιτσιρικα. Σε κομματι μαλιστα του Bryan Addams, που δεν ειναι και τα καλυτερα μου.
Του ζητησα μαιλ, τηλεφωνο και προχτες πηγαμε μαζι στο καραοκε.
Και ακουσα jamiroquai, και τραγουδησαμε μαζι ντουετο και οι φωνες μας δεσανε απιστευτα.
(λιγο να τον χαλαρωσω στην σκηνη θελω, να συμμετασχει στο παιχνιδι)
Και σημερα εκανα κατι που δεν εχω κανει ποτε. Ακουγα κομματι του οσο ετοιμαζομουν.
Και στιγμες ξεχνουσα οτι τραγουδουσε εκεινος.

Ξαναβγηκαμε ολοι μαζι παλι σημερα, μεγαλη παρεα.
Και ολοι μεινανε
Και γω παρεδωσα πνευμα στο superstitious.
Απιστευτη γκαμα, απιστευτο ευρος, προφορα, τα παντα.
Και ειναι και φατσουλα.

Οι φιλοι με πειραζανε γιατι μουχει βγει το ονομα μετα τον G. αλλα δεν με πειραζε,λειτουργουσα σε αλλο επιπεδο.
Μου εμφυσησε παλι την διαθεση να ψαξω, να κινηθω να προσπαθησω και να βρω μουσικους για να δουλεψουμε μαζι.



Εχω μεινει μαλακας, εχω ενθουσιαστει, εχω παθει πλακα.
Και οσοι με ξερουν, ξερουν οτι εγω αυτη τη κουβεντα σε θεμα τραγουδι δεν την λεω ποτε ευκολα.
Δεν την λεω ποτε actually...



Enjoy

Comments

spacefreak said…
In the age of electronica and you wanna make a career με discofunk, Brian Adams & Jamiroquai. Wake up! You are born too late...

Με κάθε καλή διάθεση.
Lili said…
actually I was born too early.

I respect your point of view, but in my case, I 've done my carreer, I took and I paid my dues, now I want to get gigs, have fun, get some pocket money.

Besides in greece, ther will only and always be bouzoukia for any musician to make a career...and if it ever changes, I ll be dead and you ll have grandkids.


So I respect your penchant for electronic music, but wake up and look where we are ;)
eleni said…
re! polla xairomai! me ton entousiasmo sou kai me ta ne a ksekinimata kai pou meta apo polu-ma polu kairo, epitelous ksanablepo to blog sou. Kati epaize edo kai mines A(apo tote pou to allakses) kai den emfanizontan ta post kai mou'xes leipsei!!!

Popular Posts