Σκάσε επιτελους, σε ρώτησε κανεις;

Με αφορμή κατι που μου έγραψε ενας "μπλογκερ" χωρις μπλογκ παρακατω, θελω να ξαναπώ κατι που εχω ξαναπει. Χωρις αυτό να σημαινει οτι ειναι προσωπικο για κεινον(ούτε που τον ξέρω τον άνθρωπο και αντιδρω μόνο σ αυτο που διαβάζω αν και αμφιβάλλω αν θα το αντιληφθεί), απλώς υπήρξε η αφορμή να "ξυπνήσουν" τα ένστικτα μου.

Εχω σιχαθει.
Εχω σιχαθει να χωριζει καποια και οι φίλες της να της λέμε "Εσυ φταις που..."
Μας ρωτησε να την κρίνουμε;
Ποιοι νομίζουμε οιτ ειμαστε;

Εκδηλώνουμε το ενδιαφερον μας πατώντας την πιο κάτω;
Το εκαναν οι δικοι μας οκ το καταλαβαινω, αλλα δεν ειμαστε ηλίθιοι.
Μπορούμε να αλλάξουμε τα στραβα.
Ο άνθρωπος που υποφέρει η εκνευρίζεται θέλει να νιωσει δικαιωμένος ή οτι δεν ειναι μόνος του μια δύσκολη στιγμή. Χρειάζετε support.
Εναν ώμο να κλάψει, ενα αυτί να τον ακούσει και να ανακουφιστει.

Ανθρωπια.


"δεν θα σε χαιδεψω" μου είπε καποια κάποτε και ήταν η τελευταια της κουβεντα.
Δεν την ξαναειδα
Δεν θελω την κρίση σου οταν δεν εχω άμυνες.
Δε σε ρωτησα στην τελική.
Δεν σε θεωρω καλύτερη μου για να μου επισημανεις τα λάθη μου. Και δεν ειναι και η κατάλληλη στιγμη δεν νομίζεις;
Σε θεωρω φίλη, οτι μ'αγαπας και με βλεπεις να πονάω και πονας που με βλέπεις.

Οχι;
Τότε αντε γαμησου, τσακισου από την ζωη μου, βαμπιρ.



Επιλογος
Οταν σας έρχεται να συμβουλέψετε καποιον που δεν σας ρωτησε, choke on it.
Αν σας ερχεται να τον συμβουλέψετε/κρίνετε/επιρρίψετε ευθυνες την ώρα που ειναι λίγο πολύ αναστατωμενος και χρειαζεται συναίσθημα απο σας, μια αγκαλιά και δεν σας βγαινει....τρεξτε σε ψυχιατρο, έχετε προβλημα.
Εσεις , όχι ο άλλος.

Comments

aremare said…
Τόσο σωστά όλα αυτά που λες, που δεν εχω λόγια να συμπληρώσω.
Εχω βρεθεί και στις δυο θέσεις.
Το ξέρω το συναισθημα.
Και αυτη την ηδονή της υπεροχής, οταν λες στον αλλον,
εγώ σ'αγαπω , για το καλό σου, εσυ φταις. κλπ.
Τωρα ξερω, η αγάπη και το ενδιαφερον,
εχουν όρια, και πολλες φορες πονάνε περισσοτερο απο την ιδια κατασταση που εχεις να αντιμετωπισεις.
Τωρα ξερω,καλύτερα να ακους,
καλυτερα να μη μιλάς.
Το εχω κάνει και με σενα στο περελθον,
ησουν και ευκολος στοχος,σιγα το κόστος.
Το εκανα και σε φίλες μου.
Ηταν ομορφα να νιώθεις σωστός,
ακεραιος,και δίκαιος κριτής.
Σκατά.
Αν και είμαι σκληρή σαν ατομο,
τις λιγες φορες που ηθελα να με χαιδεψουν,να με παρηγορήσουν,
και οχι να με κρινουν.ή να βρουν
τι εφταιξε, ενιωσα εντελως αδεια.
Καπου εκει βεβαια 'με βρηκα'
και εχω βελτιωθει αρκετά.
Αυτος δεν ειναι και ο σκοπός μας;
Ο δικός μου τουλαχιστον.
Συγνωμη,για κουβεντες που σιγουρα δεν θυμασαι, αλλα σιγουρα τότε σε πλήγωσαν.
Lili said…
den tis thymamai :)
mono xarhka pou eida ena "prosopo" apo ta palia.
aremare said…
Καλέ εδω είμαστε όλοι(καλοι και κακοί)
Απλά σιωπούμε,δε σε ξεχναμε!
Lili said…
αλήθεια;
για να δω το στατ κοαυντερ μου...



σασ αρεσαν οι μπουκιτσες μου;
να τις συνεχισω;
aremare said…
μωρε δεν εχω τον χρονο να τις δω πιο αναλυτικά.
Καποια μου αρεσαν, λιγο που τα ειδα.
Δεν ειμαι και αξιοπιστο δειγμα γιατι δεν τα ειδα όλα.
Προσωπικα τα ψιλιβαριεμαι αυτα τα e-περιοδικα.
Τι να πω ψεμματα; καλη η προσπαθεια δε λεω...(να το χρυσωσω και το χαπι)
Lili said…
hahahaah kakos
giati an diavazes ta sex kai sxeseis tha evlepes oti ousiastika stamathsa na grafo sto blog giati ta egrafa ekei( me pio oraio tropo of course)


Ti, na ta egrafa dipla?

Popular Posts