For fucks sake

Αυτες τις μέρες οι δικοί μου με ταλαιπωρούν πολύ.
Εχω γραψει ποστς που φυσικά δεν εχω βάλει στην επιφανεια.

"μπαμπα μη λες στο παιδι τιποτα αρνητικο σε παρακαλω, μονο θετικα."
"να μην μιλαω;"
"να μην κατακρινεις."
"μα γελαει"
"γιατι ειναι γλυκο παιδι αλλα τα κραταει μεσα της και τα βραδια μου τα λεει με παραπονο"
"σε δουλευει"

οκ, βγαλε εμενα ηλιθια και το παιδι πονηρο.


σημερα
"γεια σας, την κυρια ταδε παρακαλω"
"ποιος την ζητει;"
"απο την εταιρεια αλαρκο για μια ενημερωση..."
"ποιος σας εδωσε το τηλεφωνο μου;"
δεν πληρωνω το απορρητο για το τιποτα και ειμαι ετοιμη να γαβγισω στην κωλο τραπεζα που διοχετευσε τον αριθμο μου.
"ο πατερας σας."
μου πεσε το σαγονι.
"γιατι;"
"για να σας ενημερωσω για μια θεση εργασιας στο τηλεφωνικο κεντρο, στην ενεημερωση πελατων..."
"οχι ευχαριστω"
Θα πηγαινα, αλλα αυτες οι θεσεις εχουν να κανουν με πωλησεις.

Πιο πολυ ομως ειχα μεινει αναυδη με την κινηση του πατερα μου να δωσει τον αριθμο μου χωρις να με ρωτησει.

Τον αριθμο τον εχουν 4 ατομα. Μονο.
Ο πατερας του παιδιου μου, οι δυο κολλητοι μου, και οι γονεις μου.

Ρε γαμωτο εγω ειμαι περιεργη που νιωθω οτι ξεπερνανε τα ορια που υπαρχουν (αφου δεν μενουμε μαζι, εχουμε αλλη τσεπη και εχουν διαχωρισει την θεση τους απο ολα μου τα προβληματα)ή εχω δικιο που σκεφτομαι οτι εφοσον υπαρχει αποσταση στα ασχημα και στα σοβαρα, δεν θα πρεπε αν εχουν τοση ανεση με την ιδιωτικοτητα μου....


Ειμαι θυμωμενη με την μανα μου πολυ αυτο το διαστημα.
Εμαθα και απο φιλους στη Γαλλια στους οποιους ειχα μεινει ενα διημερο οτι τους ελεγε να με παντρεψει με τον γιο τους.
Δεν τους ηξερα δεν τους ειχα γνωρισει καν.
Τοσο απελπισμενη ηταν να με ξεφορτωθει; Λιγους μηνες μετα με εκλεισε εσωτερικη αλλα ευτυχως με εσωσε ο πατερας μου απο ενα σχολειο που τελικα αποδειχτηκε για "προβληματικες" κοπελλες.
Αλλα ηταν το πιο φτηνο, οποτε....

Φυσικα η μανα μου ειναι το ανεκδοτο και γω για αλλη μια φορα χαμηλωνω το βλεμμα.
Yep, thats my mom alright.

Comments

Heliotypon said…
Πολλοί γονείς μπερεύουν το συμφέρον του παιδιού τους με το δικό τους. Το να σε ξεφορτωθεί (το δικό της) το ταύτισε με το δικό σου (σχολείο, γάμος). Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ωριμάζουν, παρά την ηλικία τους. Είναι τόσο δυνατές οι ανασφάλειές τους που τους κάνουν να μπερδεύονται και σε ό,τι αφορά τα παιδιά τους, τα πιο αγαπημένα τους (υποτίθεται) πλάσματα. Χρειάζεται προσοχή, καθώς μεγαλώνει το δικό σου παιδί, μην τυχόν και πέσεις στις ίδιες ή παρόμοιες παγίδες! Το έχω δει να συμβαίνει, μέσα στην οικογένειά μου!

Popular Posts