Η στιγμή της παπαριας

Με αρρωσταίνει το πόσο στημένα είναι μερικά πράγματα.
Ακουμε δημοσιογραφους να ορυονται να σοκάρονται για το παιχνίδι της αληθειας.
Γιατί;

Στ'αλήθεια το βρίσκουν πιο σκληρό απο τις ψηφοφορίες που πετανε ανθρώπους έξω η απο τις κριτικές που χλευάζουν ανθρωπους που τολμουν να εκτεθούν;
Είναι ορχηστρωμένο για να γίνει ντόρος η όντως ειναι οι περισσοτεροι τοσο βουτηγμενοι στα κρυφα και στα ψεμματα που τρελάινονται;
Γιατι δεν τους ενοχλουν αυτά που λέγονται.
Του εχοχλει οτι λεγονται.
Για τα λεφτά, και καλα...λες και τα λεφτα δεν ειναι το κινητρο ολων, ειδικα στα μιντια.

Εγω που δεν εχω μυστικά γιατι εχω την- πιθανως λανθασμένη -άποψη οτι ολοι τα ιδια σκατάκια έιμαστε και η αλήθεια ξεσκεπαζει τις ομοιοτητες μας, τελικα, δεν θα ειχα προβλημα να πάω.
Γιατι δεν βλεπω μεγαλο κόστος.
Γαμηθηκα με καποιους, ε και;
Δεν συμπαθω τους δικούς μου πολύ. Ε και;
Αφου ειναι αλήθεια.

Ομως οι δικοί μου δεν ειναι ετσι, ο πρωην μου δεν ειναι ετσι, και στην περίπτωση των πρώτων δεν θέλω να στεναχωρήσω τον πατερα μου, δεν θα το αντεχε, εχει αναγκη την "εικονα'.
Για την μανα μου δεν με ενδιαφερει, γινεται ετσι κιαλλιως ρεζιλι απο μονη της κανοντας και μενα ολη μου την ζωη οποτε ειναι χαμενη υποθεση.
Ο πρωην μου δεν αντεχει ουτε αυτος, και ενω δεν με απασχολει ο ψυχικος του κοσμος...ας μην εκανε οσα (μου )εκανε στην τελικη, ας προσεχε....υπαρχει ενα μικρο παιδακι και εχω υποσχεθει στον εαυτο τμου οτι δεν θα το βαλω στη θεση να τα μαθει και να νιωσει την διαμαχη και τον διχασμο.
Αλλα το πώς θα φανω στους αλλους;
Το αν θα με κοροιδεψει η καθε λαική παρουσιαστρια στην εκπομπή της;
Ξερω ποια ειμαι.
Και αυτο που ειμαι δεν το καλυπτω με ψευτικα δεκανικια.

Γιατι δεν εχω κανει και τιποτα το τοσο κακο για να ντρεπομαι.
Και αυτα που εκανα και ντρεπομαι...τα εκανα.
Λεγοντας ψεμματα, δεν θα αλλαξει αυτο το γεγονος. Μονο θα με γεμίσει περισσοτερες ενοχες, σαν να μην δεχομαι εγω η ίδια τον εαυτό μου.

Γαι την μικρη ισως να τα εκρυβα.
Εγω αντεχω το τιμημα, εκεινη ακομα οχι.
Μια μερα θα μαθει-ελπιζω- να μην ταυτιζεται με τις δικες μου πραξεις και ζωη και να μην νιωθει υπευθυνη για μενα οπως κανουν ολα τα παιδια.


Οποτε, για να γυρισω στο παιχνιδι...
τι σκατα ορυονται ολοι;

Τοσο πολυ κακο πραγμα ειναι η αληθεια;
Τι σκατα κανουν ολοι πισω απο κλειστες πορτες;


Comments

aremare said…
Μη μπερδευεσαι.
Αλλο να λες την αληθεια γιατί δεν ντρέπεσαι για την ζωή σου, και άλλο,
να πας ναβγαλεις λεφτα απ'αυτό.
Δεν ειναι θέμα, ποιός λεει ψέμματ και ποιος όχι.,Το ξεπούλημα της αλήθειας, δεν είναι τρομαχτικό;
όλοι εχουμε κανει πραματα, που δεν μας κανουν περήφανους.
Καποιοι τα κρυβουν, καποιοι όχι, καποιοι θελουν να τα ξεχασουν.
Οχι γιατι είναι ψέυτες, μόνο γιατι ποναει.
Και αυτον τον πόνο στην ουσία πουλανε.
Κανενα ενδιαφερον δεν θα ειχε η αλήθεια, αν δεν προξενούσε πόνο,
σε σένα (τον παιχτη), ή στους
αλλους(οικογενεια).
Δεν λες την αληθεια για να σου πουν
μπραβο, την λες για τα φραγκα.
Εγω το βλέπω τρομερά ανήθικο,
και πέρα απο καθε όριο αξιοπρέπειας.
Οχι δεν βαζω μεσα καθωσπρεπισμούς, και πουριτανισμό,και αν και η ηθική μου είναι αρκετά ελαστική,
με το μεσο όρο,
με κατι τέτοια αρχίζω και φοβαμαι.
Lili said…
Εγω μπερδεύομαι;
Λες οτι η αληθεια δεν θα ειχε ενδιαφέρον αν δεν πονούσε.
Πως βγαζεις αυτό το συμπερασμα, πού το λέει αυτό;
Εμενα μου αρεσει η αλήθεια γιατι απλοποιεί τα πραγματα, γιατι ειναι ξεκαθαρο, γιατι δεν μπορεις να κρύψεις ασχημιες, και γιατι βλέπεις οτι υπαρχουν κι αλλοι σαν εσενα. Η αληθεια ενωνει, το ψέμμα διαχωρίζει.

Για το παιχνίδι τώρα.
Εγω που δεν εχω κανενα προβλημα να λέω τι ειμαι και τι εχω κάνει δεν βλεπω που το κακό στο να παει καποιος να παρει και λεφτα γι αυτο.
Το να ΜΗΝ θες να πεις την αλήθεια και να πας να το κανεις για τα λεφτα ειναι ενα ζήτημα αλλά πιστεύω οτι αν δεν θες να μαθευτεί κατι δεν πας, οσο αναγκη και να εχεις.


Το συγκεκριμενο παιχνιδι στην Αμερική αποδειχτηκε οτι εκθετε τους ανθρωπους γιατι τους εβγαζαν ψευτες ενώ δεν ήταν, για το σοου.
Αντε να αποδειξεις εσυ οτι δεν εισαι κλέφτης πχ, η τηλεοραση εχει ολη τη δυναμη και ποιος θα σε ακουσει-η πιστεψει μετα οτι οντως δεν εχεις κάνει αυτό που σε κατηγορησαν.
Οπως και ναχει εδω ειναι συννενοημένα, οι παιχτες ξέρουν τι θα ερωτηθούν οποτε το βρισκω φοβερά βαρετο.
Αλλά και να ήταν αληθινο, παλι θα το βαριομουν.
Ωραια, πηγες με 100 γκόμενους. Και;
Πιστευετε ακόμα οτι υπαρχουν παρθενες στην εποχή μας;
Η αθώοι;

Δεν ειναι παιδιά αυτά που πάνε να παιξουν. Μεγαλα παιδια ειναι κα ιτο χητούμενο δεν ειναι να μην πεις τι εκανες. Αν ντρεπεσαι, ας μην το εκανες. Και αν ετυχε, μην το ξανακάνεις.
Και αν ξανατύχει, αποδεξου το ποιος εισαι.


Εμενα δεν με τρομάζει το παιχνίδι αυτό, ουτε το θεωρω θεμα αξιοπρέπειας.
Θεωρω οτι αυτή καταργήθηκε με τις ψηφοφοριες του Μπιγκ μπράδερ πριν 8 χρόνια περιπου, μέχρι που το συνηθισαμε και αυτό και ξεχασαμε τι σημαινει απόρριψη σε δημόσια θέα, θυσια σε δημόσια θεα.

Μας θυμίζω πολύ ρωμαίκες αρενες.
Τότε που το κοινό δεν εβλεπε ανθρωπο εκει κάτω.
Απλά θέαμα.
aremare said…
Μα ρε Λίλη, δεν καταλαβαίνεις,
οτι εσυ που δεν εχεις πρόβλημα με τις αλήθειες σου, δεν "πουλάς";
Αν δεν ντρέπεσαι να πεις πως πήδηξες 180 αντρες, έκανες σεξ με τον πατριό σου,και έβαλες χερι στα λεφτα του ταμείου της δουλειάς σου,
εντάξει, μπορεί να σε χαρακτηρήσουν και πολύ μεγαλη καριόλα, μα μεχρι εκεί.
Δεν σταζει αίμα, αν δεν σε νοιάζει,
αν δεν σε πονάει.Τηλεθέαση δεν κάνει.
Ο πόνος που προκαλεί η αποκάλυψη
είναι το ζητούμενο.
Αυτό εξιτάρει, ο κανιβαλισμός.
Χέστηκε ο τηλεθεατής αν εγώ,
θέλω να βγαλω τη ζωή μου στη φόρα,
νομίζεις οτι εχει ενδιαφερον αν δεν με πονάει;
ή ακόμα χειρότερα, αν δεν υπαρχει μια μάνα στο ακροατήριο, να σφίγγει τα χείλια;
Ναι συμφωνώ η αθωωτητα εχει πεθάνει,
μαζί με τις ψηφοφορίες του Μπιγκ μπραδερ,είμαστε πια ετοιμοι για τα παντα.Αμυνες δεν υπαρχουν, ουτε όρια.
Δες τι γίνεται με τα ριάλιτι των πλαστικών επεμβάσεων.
Μας συνηθίζουν στην ιδέα, σιγά-σιγά, μας εθίζουν με το όλο θέμα, και φτανεις στο σημείο να τα θεωρείς όλα καλα, όλα φυσιολογικά.
Με τόσα ανάλογα ριαλιτι που υπαρχουν,
ακόμα και η μάνα μου αρχισε να το σκέφτεται,(χαχα, να με δω σε ριάλιτι,να κλαιω απο χαρα, που βγήκε η μάνα μου ζωντανή,
και με νέα μούρη,μωρε απο κει που
δεν το περιμενω θα μου'ρθει).
Βέβαια δεν αναφερω καν, τον χειρισμό των παιχνιδιών αυτων απο τους δημοσιογραφίσκους των καναλιών, γιατί εκεί βρωμάει η απαοσυνθεση και δεν την αντεχω τόση μπόχα.
Lili said…
Μα βρε κουκουνάρα μου :P, αν δεν με πονάει η αλήθεια μου, και δεν με νοιάζει για την μάνα μου, δεν ειναι ξεπούλημα.

Μπορει να ειναι κανιβαλισμος, μπορει να ειναι "πω πω εγω δεν θα αντεχα να απαντήσω σ αυτην την ερωτηση"

Οι κουτσομποληδες και αυτοι που κοροιδεύουν υπήρχαν παντα.
Απλά τωρα εχουν πιο πολυ υλικό.


ΟΙ αλλοι μπορει να βλέπουν μεσα απο το πρίσμα της συγκρισης και το αν θα αντεχαν, και αλλοι να μην ενδιαφερονται καθόλου.

Σκεψου, αν δεν υπυρχαν ολα αυτά τα ελλατωματα που προσαπτεις, ο κανιβαλισμός κλπ....δεν θα είχαν υπάρξει τόσα και τόσα στην ιστορία της ανθρωποτητας.

Η δίψα για αιμα φταίει (που δεν υπάρχει σε όλους) για την παραγωγη, ή η παραγωγή μας κάνει έτσι;

Οταν γίνεται δυστύχημα κοιτάς;
Ε, καποιος θα βρει το θάρρος να εκμεταλλευτει αυτό το γεγονός, να εισαι σίγουρη.
Και τοτε θα ορυομαστε για τον δημιουργό, ήγια τους ανθρωπους που ξεπουλιούνται;


Ξεπουλημα ξερεις τι ειναι ρε συ;
Να πουλάς το κορμί σου για να φανε τα παιδία σου, να πουλάς το νεφρό σου για να έχει η οικογένεια σου μέλλον, να "χαρίζεις" ένα παιδί σου σε πλούσια κυρία, γιατι δεν μπορείς να το ταίσεις.

Αυτα ειναι ξεπουλήματα.

Με νιώθεις;

Popular Posts