Τα σχόλια κάτω από ένα μπλογκ

Τελικά ωρες ώρες με εκπλήσσω

http://womansown.blogspot.com/2008/03/pos-leitourgei-to-sxolio-sto-blog-h.html


Το μπλογκ τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του ήταν-μου λεγανε- από τα πρώτα, και αυτο φυσικά εφερνε πολύ κοσμο με κακές διαθεσεις. Αντεξα, το διασκεδασα, όπως δειχνει και το παραπανω ποστακι.

Μετα από τρια χρονια ομως, περιορισα καποια πράγματα, κοπιαρα ολα τα ποστ , δυστυχώς χωρις τα σχόλια, και τα εβαλα εδω.
Και εσβησα το αρχικό μπλογκ.

Για δικούς μου λόγους.

Και μετά το συνεχισα.

Ομως μερικα πραγματα που έγραψα ήταν πραγματικά-αντικειμενικά- εκπληκτικά.

Ηταν ανακάλυψη για μενα.

Comments

καλημερα σου. δεν ειμαι πολυ σχετική με τα μπλογκ και έκανα μια επισημανση στο δικό σου μεχρι να καταλάβω τι είναι αυτό το κουμπι αλλα το αναίρεσα.

κατι ξεκινησα να κανω και εγω αλλα έχω γραψει μονο μια φορά και εχω μερικες αποριες αν εχεις χρονο τις απαντας.

υπαρχει τροπος να μην ειναι ορατο το προφιλ σου?

ποση ανωνυμια πραγματικά σου εξασφαλίζεται?

το δικό σου προφιλ που ειναι ?

αν και εχω γραψει μονο μια φορά πως μπορω να ανιχνευσω που βρισκεται το δικό μου blog?

===========================

με το γιο μου ειμαστε σε καλυτερη φάση. τα προβληματα αποδοχης του παιδικου σταθμού ξεπερνιουνται, συνηθιζει, και γω μπήκα σε μια πολύ κλειστη φάση που εκτος δουλειας δεν βλεπω κανενα και περναμε πολλές ώρες αραχτοι σπίτι μας χωρίς να τρεχουμε πάνω κάτω , στους παιδότοπους κλπ νομίζω κι αυτός το είχε αναγκη μετά τους τελευταίους μήνες .... με τα θέματα των "ορίων" δεν εχω κάνει και πολλά αν και νομίζω ότι όταν ειμαστε καλά ειναι και πιο συνεργάσιμος. Οταν το παιδί σου ήταν δυο μιση σε ποια πράγματα θεωρουσες ότι έπρεπε να θέσεις όρια ? (δεν έννοώ τα σίγουρα τα επικύνδινα μπριζες ηλεκτρικα δρόμος που περνάνε αμάξια, και τέτοια !) Εγω θεωρώ ότι ίσως θα έπρεπε να εχει μαθει το γκιογκιο που δεν έχει μαθει, να μπορεί να σέβεται ότι θέλω να μεινω ακομα λίγο στο κρεββάτι το πρωι και να παιξει μόνος του, να μην με θελει διπλα του συνεχεια σε καθε δραστηριοτητα εντος σπιτιου, να μην με διακοπτει συνεχως όταν μιλαω με αλλους .... αλλα να εκει εγκειται το δικό μου προβλημα... δεν ξερω τι πράγματα καλείται να μάθει το παιδί σε κάθε ηλικία και επίσης με ποιους τρόπους το καταφέρνεις εκτός τη συζήτηση πουδεν νομίζω ότι πιάνει πάντα ....
Τα 25 βιβλία που διαβάζω σχετικά με το θέμα δεν με έχουν βοηθήσει

ariaterra
Lili said…
υπαρχει τροπος να μην ειναι ορατο το προφιλ σου?
nai
ποση ανωνυμια πραγματικά σου εξασφαλίζεται?
kamia emena me exoun vrei kai stin pragmatikh zoh... ektos an den les polles leptomemereies

το δικό σου προφιλ που ειναι ?
hidden

αν και εχω γραψει μονο μια φορά πως μπορω να ανιχνευσω που βρισκεται το δικό μου blog?

syndesh (log in) kai dashboard

Popular Posts