Εισαι αγρότης; Είσαι μόνος;

Δε σου φτάνει η κατσίκα;

(ε, μα, οπως πάνε να πουλήσουν νύφες...)








Και μη μου πειτε οτι γίνομαι κακιά, χωρια το νυφοπάζαρο που πάνε να κάνουν, εγω εχω σταθεί στο ντεκόρ, στην επιλογή των παιχτων, στο όλο κονσεπτ... δεν το χωράει ο νους οτι στην Ελλάδα του 2009, που είμαστε τόσο μοντέρνοι(δεν το λέω εγω, οι άλλοι το λένε), τοσο ευρωπαίοι, τοσο τοσο τοσο...βρεθηκε καποιος με 3 φρασούλες, να μας βαλει στη θέση που έχουμε κερδισει με το κουτσομπολιο, την κακία, τα κομπλεξ υπεροχης, την αγένειά μας και το επίπεδό μας.
Στη στανη.

Αναρωτιέμαι αν θα τολμούσε ποτέ καποιος εξεκιουτιβ τηλεορασης στην Ευρωπη να πεταξει τετοια πατατα. Ανατολικό μπλοκ; Ισως.
Αλλά ξέχασα, εμείς είμαστε Ευρωπη στο όνομα.


Και το αποδεικνύουμε, περίτρανα.

Comments

Lina said…
σε πληροφορώ ότι είναι γεμρανικό το κονσεπτ!


μονο που εκει οι αγροτεσ, οντως ειναι έτσι οπως δειχνει η τιβι =Ρ
Lili said…
Δεν ειχα αμφιβολια για την προελευση, αφου παιζει στο σχετικο καναλι, αυτο που αγνοουσα ειναι οτι το κανουν κι εκει...

να αναθεωρησω τοτε.





Αλλα και παλι, φανταζομαι το ολο σκηνικο (γκλαμουρισμα νκαι ομορφια) σε αντιθεση με την αγροτια που εχει να κανει με σκατα ζωων, λερωμενα ρουχα και μου φαινεται σαν εκτρωμα το ολο πραγμα.

(εχω ζησει σε φαρμα και ξερω πως ειναι η ζωη εκει-και μου λειπει-αλλα ειναι τελειεως διαφορετικη απο της ελλαδας τα δεδομενα. Εμεις ακομα δεν εχουμε βαλει τα ορια, ο τυπος της πολης δεν εχει περιεργεια να δει πώς ζει ο χωριατης. Εμεις ειμαστε μεσα μας ακομα ενα μιγμα)

Δεν ξερω πως να το εξηγησω.
Το μονο που ξερω ειναι οτι με ενοχλει το ολο κοσνεπτ, το θεωρω βλακωδες.
Lina said…
εγω αρχικα νομιζα πως κανουν πλακα =Ρ

παντως οντως υπαρει προβλημα με τους αντρες σε αγροτικες περιοχές. πραγματικα δεν βρισκουν γυναικα. στο χωριο της γιαγιας μου ειανι γυρω σοτυς 50 30-35ρηδες εργενηδες που ψαχνουν .... νυφη =Ρ

Popular Posts