Σοβαρό ερωτημα ...δικηγόροι, πού ειστε;

εχω εδω και 1-2 χρονια, σχεδον κάθε Κυριακή (αλλά όχι κάθε Κυριακή)..γύρω στις 11 και, καποιον να με παιρνει και να μην μιλάει.
Μόλις έλαβα ενα μετα από σιωπή μερικών εβδομάδων.
Το γεγονός οτι γίνεται σε συστηματική βάση εδώ και καιρό , με συγκεκριμένο ωραριο με κανει να αναρωτιέμαι αν δεν μπορεί άλλες μέρες.
Και έκανα συνειρμούς.
Ξέρει κανεις αν οι φυλακισμενοι βγαινουν συγκεκριμένες ώρες και μέρες;
Δεν ξέρω κανέναν προσωπικά, αλλά για να γίνεται συγκεκριμένες μερες....

Θα μπορούσα να αλλάξω νούμερο, αλλά δεν θέλω. Ο συγκριμένος άνθρωπος δεν σταματησε να παιρνει τόσα χρόνια, και αν και δεν αλλοιωσε τη ζωή μου το γεγονος αυτό, δεν το προσπερνω τελείως, ειναι κοντα 2-3 χρονια. Το οτι δεν βαρεθηκε δειχνει κατι. Οτι κατι δεν παει καλά, σιγουρα.
Δευτερον, δεν θα αλλάξω το νουμερό μου και δεν θα αναστατώσω την επικοινωνία μου με τους συνεργατες, φίλους και γενικά τον έξω κόσμο για κανέναν λόγο περα από το οτι θα θελήσω εγω να το κάνω.

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου ρίξει λίγο φως στο ερώτημα μου;
Βγαινουν τις Κυριακές;



Τα τηλεφωνήματα εχουν γίνει πολλές φορές με μάρτυρες, φτάνει αυτό για να πάρω εισαγγελική απόφαση;

Comments

vasvoe said…
vgainei aporrhto to noumero pou se pairnei?
Lili said…
e, nai :P
Unknown said…
Ζήτα από κάποιο δικηγόρο να βγάλει εισαγγελική παραγγελία ζητώντας τα τηλεφωνικά αρχεία από τον ΟΤΕ. Νομίζω φαίνονται και τα νούμερα που σε καλούν.
Klearchos said…
Εξαρτάται τι είδους φυλακή εννοείς... Μπορεί να βγαίνει από το σπίτι να πάει στην εκκλησία... :P
Lili said…
Είναι στο κινητό, το σταθερό το άλλαξα με τη μετακόμιση και ησύχασα απο κει.
vasvoe said…
ίσως στο κινητό να είναι πιο εύκολο μήπως να πας στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να τους ρωτήσεις αν και πώς γίνεται;
marni said…
απ' ότι γνωρίζω από παρόμοια περίπτωση σε φιλικό μου άτομο χρειάζεται και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εισαγγελική παραγγελία, δεν είναι όμως κάτι πολύ δύσκολο να γίνει (ειδικά να ένας δικηγόρος σε συμβουλέψει πώς να το ζητήσεις). ΤΟ σίγουρο είναι ότι οι εταιρείες μπορούν να σου βρουν και τα τηλέφωνα που σε 'σενα δείχνουν απόρρητα.

Popular Posts