Διαγωνισμός μαγειρικής

Αποψη τηλεθεάτριας.

Κατα τις 7 και πεφτω δίπλα στη μικρή και συζητάμε, και λίγο πιο μετα χαζευω τηλεόραση, μέχρι να αποκοιμηθέι.
Επεσε το μάτι μου μια δυο φορες στο κατι ψήνεται και αυτήν την εβδομάδα,κάθισα να το δω όλο.
Πρώτη φορά εβλεπα τοσο αντιπαθητικούς ανθρωπους μαζεμένους.

Ενας γερος, χοντρος αηδιαστικός λόγω συνεχόμενου ιδρώτα τύπος που σε όλους εβρισκε λάθη και εφαγε τα μούτρα του. Οταν δε πετούσε κακίες με υφος, κουνουσε το κεφάλι του και μου θύμιζε την κίνησ που κάνουν οι μαυρες όταν λένε "go girl", κίνηση που εχουν αντιγράψει αποτυχημένα ουκ ολιγες "αδερφες"...αλλα ξεφευγω.
Ολο χολή, κριτική και μια ιδέα για τον εαυτό του απιστευτα ουτοπική. Δεν ταιζε και τα ορφανα στη Καλκούτα, μην τρελαθούμε.
Αλήθεια, τι ηταν; Σερβιτόρος σε ξενοδοχείο;

Η μικρή της παρεας, δικαιολογείται μόνο για την επαρση της ηλικίας, κατα τα άλλα εβγαζει πολλή γκρινια, δεν την άντεχα από ενα σημέιο και μετα, ήταν τοσο υπερβολικο που ελεγες, μα καλά, ποια ειναι; Τι εχει κάνει για να μιλάει έτσι; Το ένα της βρωμαγε, το άλλο της ξίνιζε και γενικώς με χάλαγε. Δεν εβγαζε κακία οπως οι άλλοι δύο, αλλα ήταν πολύ κουραστική.

Η αλλη, που απο την αρχη το επαιζε μπεμπέκα, και που στο τελος κατηγόρησε -είμαι σιγουρη ψευδώς- οτι βρήκε τρίχα στο φαί, για να δικαιολογήσει τον χαμηλό βαθμό που θα έδινε... ήταν μέσα της οσο άσχημη ήταν απ'έξω της. Ναι οκ αυτά ειναι υποκειμενικά,
Δεν ήξερε τι σημαινει βελουτέ, σουφλέ... Πού πας να μαγειρέψεις σε διαγωνισμό αν δεν ξέρεις ουτε ακουστα πέντε πράγματα;

Και κυρίως...Τι γευση εχει η νίκη οταν ξέρεις οτι δεν ήσουν ο καλύτερος, δεν σου άξιζε και οτι αδικησες και έκλεψες την νίκη από άλλον; Ποιος σου δίνει τετοιο δικαιωμα; Απωθητικοί ανθρωποι.

Και μένουν τελος ο νεαρός και η νεαρη.
Αυτός με τον καλό λόγο για όλους, ανοιχτός, φιλικός.
Εκείνη ήρεμη, άψογη. Το φαγητό της ήταν μακράν το καλύτερο απο φαντασία, παρουσίαση....ανεπιτήδευτη στα λόγια αλλα ψαγμένη στο μενού. Χαρούμενη, γλυκιά, την λάτρεψα.

Κρίμα.
Αν και πιστεύω ο περισσότερος κόσμος που το είδε, καταλαβε τι παίχτηκε.

Comments

sunnefoula said…
Έτυχε να βρίσκομαι σπίτι και το είδα κι εγώ σήμερα, για πρώτη φορά. Τα γραφόμενά σου με κάλυψαν απόλυτα.
Και μόνο η ατάκα που έλεγε ο μεγαλύτερος από τους διαγωνιζόμενους (έως και εκατό φορές):"εγώ δεν ήρθα εδώ για να με κρίνει κανένας. Εχω αναγνωριστεί από τους 2.000 μαθητές μου κλπ κλπ" νομίζω πως δείχνει αρκετά.

(έμαθα και το λικέρ βιολέτα!!!)
Lina said…
όσες φορες υπηρχε ξινιλας στο παρεακι, πηρε τους χαμηλοτεορυς βαθμους και μαλιστα εκανε γελοια λαθη.

εγω ειχα γραψει για την κυρια βουλα ενος αλλου επεισοδιου στο μπλογκ μου
marni said…
Lili Μέσα στο μυαλό μου ήσουν! Ακριβώς τα ίδια σκεφτόμουν! Άνθρωποι κι ανθρωπάκια... Ευτυχώς αυτοί που πραγματικά γνωρίζουν φαίνονται χωρίς φανφάρες (άκου 2.000 μαθητές σε λίγο θα μας έλεγε ότι δίδαξε και τον Δαλάι Λάμα!)

Popular Posts