Κορδέλες κορδελακια

Χτυπα το τηλέφωνο, ειναι "αυτος". Ο ενοχλητικός.
Ο απίστευτος τύπος που κάνει μια αμοιβαδα να φαινεται τόσο εξυπνη σαν να ειναι υποψήφια για βραβείο νομπελ.
Τη προτελευταία φορά μου δήλωσε οτι ψάχνουν για αλλη για το σπικαζ, γιατι με βρίσκουν ακριβή. Και περιμενα μισή ωρα γιατί είχαμε δοσολοψία ρεστων ενα ευρω και δεν ήθελε να το αφήσει. Πριν απ'αυτό στο παρελθόν, ειχε ζαλίσει το στουντιο με το οποιο συνεργαζόμουν και τους επαιρνε κάθε τρεις και λίγο ζητωντας αλλαγες και ξεαλλαγες στην μορφή του αρχειου. 'Η κατι παραλειπόνταν και μου ζητούσε να τρεξω γιατί ήταν απόλυτη αναγκη να γινει ΑΜΜΕΣΑ.
Στην αρχή το πίστεψα γιατί ο προηγούμενος υπάλληλος τον οποιο διαδεχτηκε, οταν γινοταν παραλειψη, μου ελεγε, καλα, το κανουμε την επόμενη φορά.
Οποτε οταν τουτος μου ελεγε καιγομαι βοηθησε με, εγινα χιλια κομματια στην κυριολεξία, να τον εξυπηρετήσω.
Μετά ομως τον πήρα πρέφα.
Και μ ενοχλουσε η αγενεια του.
Την τελευταια φορα-δεν θα σταθω στην αργοπορία και μη προετοιμασία του, ουτε οτι μου ειπε σσσ οταν πήγα να μιλήσω σοτν τεχνικό. Δεν θα σταθω στις απαντήσεις τύπου "οσες χρειάζεται" οταν ρωτησα πόσες σελιδες θα τυπώσει.
Στεκομαι όμως στο οτι δεν δεχεται ποτε το ποτε μπορω. Επιμενει σαν παιδακι για να μη πω καμια πιο βαρια κουβεντα. Δεν μπορεις αυριο δηλαδή;
Γιατί;
Την πρωτη φορα εκανα το λαθος να απαντήσω.
Εχω ηχογραφηση.
Καλα, μετα;
Εχω το παιδι.
Ε πάρτο.
Ναι θα τρεχω με το παιδί κουρασμένο απ το σχολειο, αδιαβαστο και πεινασμένο.
Μα τι λεει;
Και ξανα μανα
Μεθαυριο;
Θα λέιπω.
Ουτε αυριο; Μα δεν καταλαβαινεις οτι ο οργανισμός επικοινωνιων που ηχογραφούμε (δεν λέω ονοματα) δεν μπορεί αλλη μέρα;
Τι να σου κανω; (ψεμα τρελο, τους ρωτησα)
Και η κουβεντα συνεχίστηκε μέχρι που έβαλα τις φωνές με την πίεση και επιμονή του.

Χτες λοιπον, ντριν
Ωχ.
Μετα τις ξινες καλησπέρες, αρχισε το βιολί.
Του ειπα οτι μπορω την αλλη τριτη.
Αρχισε τα γιατι.
Του ειπα οτι δεν τον αφορα. Οτι δεν υπάρχει μονο η εταιρεία του στη ζωή μου.
Μα ειναι δυνατον; μου λεει, Εδωσες τη φωνή σου και τώρα...
Δεν ειμαι υπαλληλός σου, αυτο δεν εχεις καταλάβει. Και μην επιμενεις περισσότερο γιατι ειμαι στο τσακ να μην ξαναρθω. Βρειτε άλλη.
Ψαχνουμε.
Ωραια, εγω σας διευκολύνω να μην σας κρεμασω ως τοτε.
Γιατι δεν μπορείς άυριο; Τι εχεις να κάνεις;

(τα νευρα μου κορδελάκια)Δως μου το αφεντικό σου, δεν θελω να εχω να κάνω μαζί σου.
Εγω ειμαι αφεντικό (αλλο ψεμα)
Οκ, λοιπον, "αφεντικέ", την αλλη τριτη σου κανει; Επιβεβαιωσε το μου μεχρι αυριο γιατι αν βρεθεί κατι άλλο, θα το κλείσω.

Ρε πού τους βρισκουν;



Κατά τα άλλα μπορείτε να ακούσετε τη φωνή μου σε πολύ χαμηλή συχνότητα (και κατ εμε αμφίβολη ποιότητα) σε ενα πενταψήφιο αριθμό. Και όσο κρατήσει.

Comments

Popular Posts