Θα τους ξετρυπωσω ολους απ οτι φαινεται

διαλογος σε ταβερνακι μεζεδοπωλειο που ανοιξε προσφατα

βαριεμαι να γραφω ¨και -, απλα θα αλλαζω γραμμη


"καλησπερα σας, εχετε καταλογο; ειναι η κορη μου χορτοφαγος και θελω να δω τι μπορει να φαει "
"βεβαιως"
"ωραια, φερτε μας μια χορτα, μια φασολακια σαλατα, μια χωριατικη και...τι ειναι η ποικιλια που λετε εδω? "
"βαζουμε οτι θελετε εσεις, απο 4 ειδη "
"εχετε αθερινα, μαριδακι? "
"οχι λυπαμαι.μονο γαυρο σημερα"
"το γαριδακι ποσο μικρο ειναι? η κορη μου δεν τρωει τιποτα που εχει ματια γιατι φοβαται οτι ποναει "
"(γελια)ειναι πολυ μικρο και δεν εχει κεφαλια, μην ανησυχειτε "
"βαλτε και χταποδι...τι αλλο? "
"γιατι οχι μπακαλιαρο? "
"ειναι φρεσκος? "
"ναι βεβαιως "
"οκ λοιπον...και? "
"να βαλω και μια σουπια με το μελανι της ? "
"ναι στην ποικιλια ομως ε; να δοκιμασω θελω. "


η τυπισσα φευγει και μου φερνει ξερα φασολακια...οχι πρασινα.
η κοπελλαπου ηταν μαζι μας, μου εξηγει οτι ετσι τα λενε στην ροδο.
η σερβιτορα το ιδιο...αλλα δεν τα παιρνει πισω...
δεν ειναι και πολυ σημαντικο ρε παιδι μου στην τελικη, το προσπερναω αμεσως

ερχεται η ποικιλλια...ξεψαχνιζω τον μπακαλιαρο...αρμυρος, λυσσα...
"ρε συ αυτος ειναι ξαρμυρισμενος παστος "
"σουπε ψεματτα η ξεκωλιαρα? "(το ματι της γυαλισε)
"ωπα ρε μανιτσα μου,(γελια) αραξε, αμεσως με το σπαθι, κουλαρε
δεν πειραζει, θα φαμε γαριδες... "

δοκιμαζει μια η μικρη με το ζορι και την φτυνει κλαιγοντας
δοκιμαζω...εχει κοκκινο πιπερι.
η αλλη ταχει παρει και γω αρχιζω και ενοχλουμαι...και επειδη δεν θελω να χαλασω την διαθεση μου...αποφασιζω να μιλησω με την κοπελλα που με σερβιρε.

"συγγνωμη, θα ηθελα να ξεκαθαρισω κατι...
ο μπακαλιαρος σας ειναι παστος σωστα? γιατι μου ειπατε οτι ειναι φρεσκος... "
"μας τον στελνουν ξαρμυρισμενο "
"τοτε γιατι μου ειπατε οτι ειναι φρεσκος?"
"γιατι μας τον στελνουν ξαρμυρισμενο "
(αιντεεε...3 πουλακια καθονται)
πεταγεται η μανα απο μεσα
"υπαρχει φρεσκος μπακαλιαρος?"(ειρωνια)
"(ανασα) αν δεν υπηρχε δεν θα το παραγγελνα.
επειτα σας ξεκαθαρισα οτι οι γαριδες ειναι για το παιδι και βαλατε κοκκινο πιπερι "
πεταγεται ο γιος
'εδω ξερετε οι ανθρωποι πινουν, ειναι μεζεδοπωλειο "
(να της παρω και μια καραφα κρασι δηλαδη?τι με νοιαζει εμενα...τι επιχειρημα ειναι αυτο?)
"θα εκτιμουσα να μου ειχατε πει οτι εχουν ηδη κοκκινο πιπερι να παρω κατι αλλο, η αν το βαλατε τωρα, να ειχατε σκεφτει οτι ειναι το πιατο ενος τριχρονου παιδιου...τελος παντων δεν τιθεται θεμα τωρα... "


κρατω χαμηλους τονους, διοτι εχω αρχισει να αρπαζω με το στυλακι και βγαινω εξω να συνεχισω ...
να προσθεσω εδω οτι
οταν φερανε τηνποικιλλια η σουπια ηρθε σε ξεχωριστο πιατο.
γυρισα στον σερβιτορο και μου ειχε πει οτι το κανανε για λογους αισθητικης να μην ανακατευτει το μελανι με τα υπολοιπα.

οκ.
στον λογαριασμο τοτε γιατι μου το χρεωσανε σαν εξτρα?

"μα σας το βαλαμε σε καθαρο πιατο μονο "
"τοτε γιατι μου το χρεωσατε εξτρα? "
"απο που ειστε απο την Αθηνα? εμεις τα φασολακια ετσι τα λεμε εδω "λεει ο γιος
'μου εχετε κανει 4 παρατηρησεις απο πριν " παραπονιεται η κορη
"(χαμογελο) και ειχα λογους. Ακου κοπελλα μου, ηρθα να φαω, να χαλαρωσω, δεν εχω προσωπικα μαζι σου αλλα δεν νομιζω οτι υπηρξατε σαφης "
'και ο μπακαλιαρος... δεν υπαρχει φρεσκος τετοια εποχη" ξαναλεει ο γιος
"δεν ειμαι υποχρεωμενη να ξερω τον αναπαραγωγικο κυκλο του μπακαλιαρου ουτε αλλου ψαριου αγαπητε μου και γιαυτο ρωταω εσενα πριν παραγγειλω, και οφειλεις να μου δινεις σωστες πληροφοριες... "
πεταγεται ενας απο την διπλανη παρεα που ηταν φιλοι τους και φωναζει

"θα τα πληρωσω εγω να σηκωθει να φυγει μας εχει πρηξει η μαλακισμενη "

παγομαρα ολονων
η γνωστη μας ειναι ετοιμη να του αναποδογυρισει το τραπεζι..

"δεν βλεπω που σας αφορα", του απαντω
"ασε τις μαγκιες και τις κλανιες σε μενα, ακους? "

σηκωνομαι πανω, με το παιδι αγκαλια και παω στο τραπεζι του
"αν πεις αλλη μια λεξη μπροστα στο παιδι μου θα σε τραβαω ολη νυχτα στο τμημα, μαγκα της δεκαρας "

πεταγεται ενας παππους της παρεας
"κυρια, να τελειωσει εδω. "

Τον κοιταξα
αμφιταλαντευτηκα
γυρισα, πληρωσα και εφυγα


μαγαζι που ανοιξε πριν 2 εβδομαδες με τετοιο attitude...
kai φιλους...


Μετανοιωσα που δεν ειχα την ψυχραιμια να πω,
ναι ας τα πληρωσει ο κυριος...
ετσι κι αλλιως μου βγαλανε την ρετσινια, ας λεγανε κι οτι το εκανα για να μην πληρωσω



ο μαλακομαγνητης δυναμωσε, τωρα τραβαει και γκομενες!!!

Comments

Popular Posts