Monday, September 19, 2005 Διαλογοι

-" αγαπη μου..."
-"μμμ...μωρο μου."
-"ανεβα"
Μετα πεντε λεπτα.
-"μωρο μου?"
-"...."
-"τι επαθες?"
-"εσυ δεν κουνιοσουν ετσι."




-"σε θελω"
-"και γω"
-"..."
-" ειναι μεσα?"




-"μχχχ...αχ!.."
-"...."
-" εισαι λιγο βαρυς..."
-"...."
-"τι επαθες γιατι σταματησες?"
-"χρ ζζζζζζζζζζζ"
-" κοιμασαι?!!?"



-"Ελα κοντα μου..."
-"..."
-" πιασε με εδω..."
-"..."
_"ειδες τι σφιχτος και γυμνασμενος ειμαι?"
-"...?"
-"και δω, να και 'δω...πιασε...πετρα."
-"!"
-"Εσυ χρειαζεσαι λιγη γυμναστικη ομως..."
-"..."
-"αουτς! που πας?"





-" Μιλα μου"
-"....."
-"μιλα μου, πες οτι θες, οπως σουρχεται, γλυκο,προστυχο, δεν με νοιαζει
αλλα μιλα μου, κοιτα με, σε νιωθω αλλου."
-"Να σου πω, οποτε θα καβλωνεις εσυ θα πρεπει να σου καθομαι σουζα? Εχει και αγωνα σε λιγο."



-" αργκχχχ....."
-"..."
-"καληνυχτα"
-Εεεε... αγαπη μου? Εγω δεν τελειωσα..."
-"καντο μονη σου εγω νυσταζω"
-"...."
-"αουτς! τρελλαθηκες?"
-Το κρεβατι ειναι δικο μου, εσυ θα κοιμηθεις εκει, κατω. Καληνυχτα."


-" Μην με χωρισεις, σε παρακαλω."
-"εχουμε χωρισει εδω και μερες, και δεν λες να το καταλαβεις."
-"σε παρακαλω"
-"Ακουσε με, δεν ειναι επειδη με κερατωσες, ουτε απο εκδικηση. Απλα προχωρησα.
....σημερα ημουν με αλλον. τελειωσαμε."
-"...δεν με νοιαζει, καντο μαζι μου. Θα σου ΑΡΕΣΕΙ πιο πολυ."


-" Αυτη η κοπελλα με κοιταει εντονα. Γνωριζεστε?"
-"Ναι ειναι φιλη της πρωην μου. Αν δεν νιωθεις ανετα μπορουμε να παμε αλλου."
-"Γι αυτο με κοιταει ετσι?"
-"Και γιατι με γουσταρει"
-"Εσενα σου αρεσει?"
-"Οχι.
Εχει πλακα βυζι."



-" Θελω να γυρισω πισω."
-"γιατι?"
-"αδυνατισες."




Και εις ανωτερα.

Comments

Popular Posts