Μαλακες inc

πραγματικα ειναι τοσα τα μελη που νομιζω οτι πρεπει να ανοιξουν σωματειο και να με προσλαβουν σαν κυνηγο ταλεντων, να ξετρυπωνω τα πιο μεγαλα ταλεντα...

αρχιζω...



Dουλευω και μπαινει το ραντεβου μου.
Ενας κουκλος.
Ξανθος, γυμνασμενος,ολα μια χαρα.
Πιανουμε την κουβεντα, του λεω οτι ειμαι χωρισμενη, κιαυτος το ιδιο...εχει παιδι στην ηλικια της δικιας μου...τον ρωταω γιατι χωρισε...
μου λεει,
"ειμαι παραξενος μωρε, ανατολιτης...δεν ηθελα να βγαινει και αυτη αλλαξε μετα τον γαμο...αλλα αυτος ειμαι τι να κανω... "
Μιλησαμε λιγο ακομα και αλλαξαμε τηλεφωνα μηπως και βρισκομασταν με φιλους το βραδυ...
Ενιωθα οτι του αρεσα και χαρηκα...

Το βραδυ ηρθε και περασε χωρις τηλεφωνο.
Μαλλον δεν καταλαβα καλα, σκεφτηκα...
Και μετα...ΤΙΛΤ.

Τον κερατα, πρεπει να ειναι παντρεμενος
Την αλλη μερα βρηκε δικαιολογια και μου ξαναρθε...εκει εκανα δυο τρεις αιφνιδιαστικες ερωτησεις καθημερινοτητας και σιγουρευτηκα.

Την επομενη με πηρε τηλεφωνο να παμε για καφε.
Βγηκαμε και ακποια στιγμη του ειπα..".υπαρχει μια ευκαιρια που ερχεται μονο μια φορα σε μια γνωριμια.Θα σε ρωτησω κατι και αν μου πεις την αληθεια υπαρχει περιθωριο επανορθωσης της εμπιστοσυνης...μετα οχι γιατι η ευκαιρια σου δωθηκε και την πεταξες... "
με κοιτουσε
"εισαι παντρεμενος?"
"....οχι."
"οκ "

Συνεχισαμε τον καφε μας και το βραδυ με ξαναπηρε και μου ζητησε να βρεθουμε εκτακτως
"Ηθελα να σου πω την αληθεια γιατι ενιωσα ενοχες....ναι ...ειμαι παντρεμενος αλλα τυπικα μονο...ειναι θεμα χρονου....θελω να μου δωσεις την ευκαιρια να σου εξηγησω, να με καταλαβεις "
"Ενταξει, σε ακουω. "
"Η γυναικα μου (και εδω η φωνη ανεβηκε οκταβα και η εκφραση του προσωπου σκληρυνε απο αχτι)δεν ειναι σωστη. θα σου δωσω ενα παραδειγμα...(δεν το γραφω γιατι αν διαβαζει η γυναικα αυτη απο συμπτωση δεν θελω να αναγνωρισει τον αντρα της, παντως ηταν κατι γελοιο του στυλ....δεν μου μαγειρεψε 3 φορες απο το 1985)
Ειμαστε τυπικα χωρισμενοι απλα ειναι θεμα χρονου γιατι ειναι εγκυος. "

Πρεπει να ειδε την φρικη στο βλεμμα μου γιατι εσπευσε να μου εξηγησει.
"Με χρησιμοποιησε γιατι ηξερε οτι ηθελα να χωρισουμε.Ειχαμε ηδη χωρισει δηλαδη..."
ακουσα την φωνη μου επικινδυνα ηρεμη και παγωμενη.
"Αν ηθελες να χωρισετε τι δουλεια ειχε το πουλι σου μεσα της?"
"Ε μα αυτο σου λεω.Με παγιδεψε.Δενκαταλαβαινεις κιολας..."

συνεχισε να μιλαει.
αλλα εγω δεν τον ακουγα πια.
Σκεφτομουν αυτην την αμοιρη γυναικα 7-8 μηνων εγκυος, παντρεμενη μ αυτον τον τυπο που την μισουσε γιατι δεν τουστρωσε φαι και γιατι τον ¨αψηφησε" και πηγε για καφε στην θεια της...δεν ξερω αν εκδηλωνε το αχτι του σε κεινη.., αλλα σιγουρα ηταν παντρεμενος, και πολυ μαλιστα, ολα αυτα περι χωρισμου ηταν μπουρδες...
και οσο τον κοιταζα τοσο τον εβλεπα μεσα του...ενα κακομαθημενο παιδακι που τωρα τσατιζοταν μαζι μου γιατι δεν τον καταλαβαινα...


στο τελος του απαντησα
"Ειναι εγκυος.
βρηκες πραγματικα το πιο λαθος ατομο. "

εφυγα σιωπηλη και βυθισμενη στις σκεψεις μου. με οδηγησαν καπου που δεν περιμενα...
Ολα πανω του ηταν αποκαλυπτικα και για την κακη συμπεριφορα που ειχα δεχτει απο τον δικο μου αντρα στον χωρισμο μας.


Ομως η εμπειρια με αφησε μελαγχολικη για μερες.
Αυτη η γυναικα αραγε(περα απο τις απαιτησεις του αντρος της...)ηξερε?
Η ετοιμαζε το σπιτι για το μωρο, ψωνιζε για τον αντρα της "μηλα που του αρεσουν τοσο", ενω αυτος ηταν αυτος ο αγνωστος...
Την λυπηθηκα
και μετα καταλαβα οτι λυπομουν εμενα.
Ευτυχισμενος οποιος δεν ξερει τιποτα...

Στην τελικη, πεφτοντας πανω μου, ακυρωθηκε η μια τσεκουρια που θα εριχνε ο τυπος στα θεμελια του σπιτιου του...

Comments

Popular Posts