Sunday, August 28, 2005 Παλι για σεξ μιλας εσυ?

Ναι ρε, παλι για σεξ θα μιλησω...γιατι πηγα 35 χρονων μουλαρα και καταλαβα οτι δεν ξερω που πανε τα τεσσερα, οχι να κατσω στα τεσσερα...


και να πεις δεν ειχα εμπειριες?
Ειχα.


και ποικιλομορφες.

Ειχα και ποδοφετιχισμο, και παπουτσοφετιχισμο, και τραβεστισμο,και λατρεια προς το παχος-διοτι σε κανει γυναικα-, και να δοκιμασω το νεγλιζε σου?(ολα απο τον ιδιο τυπο)
Ειχα και αυτον που δεν μπορουσε να τελειωσει αν δεν ηταν ξαπλα, λεει.
ειχα και αυτον που γουσταρε να φτυνει και εμεινε να φτυνει το μαξιλαρι του...εγω εφυγα γυμνη μες την νυχτιαααα....
αυτον που εβαζε βαρακια στο πεος του να το γυμνασει.
Αυτος που δεν με κοιταζε γιατι θεωρουσε οτι ηταν ασχημος την ωρα που το καναμε...

δεν μπορω να πω, ειχα ποικιλια.
γρηγορους, αργους, σαλιαριδες, κοιτα τι σφιχτο κορμι που εχω-εσυ-ομως -θες γυμναστικη-,Κορκοληδες,μεγαλους, μικρους(σε ηλικια, αντε ), βιαιους, γλυκερους αλλα απο ποιοτητα.....


Οχι και πολλα πραγματα.


και φτανω στα 35, ζουμπουρλουδικη και ζωντοχηρα(οπως μαθαινω οτι με αποκαλουνε), και ο πιτσιρικας ονειρευεται την αλληλογραφια του Πεντχαουζ
"και με πηρε και μου εκανε...και με....και...!"
ΣΤΟΠ!

Εγω τα κανω ολα αυτα?
εγω δεν ξερω πως να κουνηθω οταν ειμαι απο πανω,
δεξια αριστερα,
μπρος πισω,
η πανω κατω?


και θα σου κανω ολα αυτα τα κολπα?
Ναι ε?
και μετα?


φανταζεται το σπυριαρικο οτι εγω θα του δειξω τα μυστικα της τεχνης του σεξ, σαν αλλη Τσιτσιολινα, που εχει δεξιοτεχνια και αριστεροτεχνια και μαγουλοτεχνια στην επιτευξη της ηδονης.
και καρφωνεται.
και μου χωνεται το βλαμμενο...και θελω να βαλω τα γελια, αλλα κρατιεμαι.
και θελω να του κατσω μονο και μονο για να δω την φατσα του οταν του βγω μπαρουφα, μπουρουχα και ξενερουα...
Αλλα φυσικα δεν ζω στο κοσμο της φαντασιας μου και απλα του απαντω

Xa!
Μη φας εχουμε γλαροσουπα.



.........................................-.-.-.-.-.-........................


Η αληθεια ειναι οτι δεν εμαθα τιποτα.
Εμαθα οτι ο καθενας εχει τα χουγια του,
αλλος ετσι δεν μπορει,
αλλος τον πονει
και αλλος θελει το δικο μου το βρακι.



whatever.



Καταρριπτω αλλη μια ταμπελιτσα
διαζυγιο δεν σημαινει αγαμια
35αρα δεν σημαινει λυσσαρα που τον ρουφαει
και η μαμαδες Ω ναι, μιλανε για σεξ, (δημοσια καμια φορα),
χωρις αυτο να σημαινει οτι τον παιρνουν πρωι και βραδυ.






Μια 20ρα πιτσιρικα μου ειπε να αρχιζω να διαβαζω cosmo για να "ξερω τι να κανω και να μην νιωθω σαν αγγουρι."
Δεν ηξερα οτι την τελευταια δεκαετια το σεξ εξελιχτηκε σε εικαστικη τεχνη.
(η και σε μερικες περιπτωσεις-μαθαινω- ακροβατικη τεχνη)


Μολις αγορασω το cosmo, και διαβασω το
"βρες το σημειο G του"
"τρελλανε τον στην μπετονιερα"
"Πως να τον ευχαριστησεις με την μασχαλη"

θα επανερθω με ratings.

Comments

Popular Posts