Wednesday, May 03, 2006 Σεξαμπελοσοφισκεψεις (βαριομουν)

"Τι εκανε λεει? Πρωκτικο σεξ? Αυτο ειναι αηδια."
"threesome? (παρτουζα) Νo of course not."
( α ρε χαρες που θα κανει ο Γουγλης:P)

Αυτες ειναι οι κυριες φρασεις που εκουω κατα καιρους σε παραλλαγες, με τους αλλοδαπους φιλους και καποιους συντροφους που ειχα παλια.
δεν ξερω αν εγω επεφτα σε αβγαλτα παιδια, σε σχεση με τον Ελληναρα, η αν στη Αγγλια πχ, ολα αυτα που τα ελληνοπουλα κανουν κατα κορον(τουλαχιστον οι δικες μου παρεες της δικης μου γενιας)ηταν considered βιτσια.

Εμενα προσωπικα μου αρεσε αυτο το αγνο φιλινγκ στο αγορι μου. Μερικες φορες ενιωθα οτι ημουν και πιο προχωρημενη και ενιωθα ασχημα, βρωμικη.
Εβλεπα την διαφορα μεταξυ ενος ελλην boyfriend, και ενος ξενου,και μου αρεσε η καθαροτητα του δευτερου. Η αγνοτητα.
Ειχα κουραστει με τους τυπαδες που ταχαν κανει ολα μεχρι τα 17 τους και προσπαθουσαν να πεισουν και μενα να τους ακολουθησω.

Ισως να μιλησω για το σεξ σημερα, σοβαρα για μια και μοναδικη φορα.
Ποτε δεν υπηρξα υπερδραστηρια...μπορω να πω οτι το βαριομουν κιολας οταν αρχιζανε τα προβληματα μεσα στην σχεση.Μ αρεσει να μιλαω γιαυτο, να κανω αστεια, να πειραζω...αλλα ως εκει.Οταν δεν κανεις πολλα, σου αρεσει να παιζεις με την εικονα σου.
Ειμαι και αρκετα ξενερωτικη απ' οσο φανταζομαι, βηχω, μιλαω, γελαω, και δεν υπαρχει περιπτωση να βγει ο σκουφος σε καμια φαση.
Δεν υπηρξα ποτε οπαδος του one night stand αν και το δοκιμασα. Δεν μου αρεσει και το fuck buddies, αντιμετωπιζω τον αντρα σαν ευκολη τσουλα και ξενερωνω. Αν ειναι φιλος η τον συμπαθω, κοβω το σεξ για να συνεχισω να τον εκτιμω και να μ εκτιμα.
Ζω μεσα απο τις ιστοριες των φιλων μου και μαρεσει αυτη η ασφαλεια.
Οι φιλοι και οι φιλες μου ειναι πολυ σοβαροι εξωτερικα και σιγανοπαπαδιες.Ξεσκιζονται!
Μου διηγουνται τις ιστοριες τους και γουσταρω τρελλα το θαρρος τους και την ελευθερια τους.
Ομως ξερω οτι δεν ειναι για μενα.

Περασα μια περιοδο που δοκιμασα να δω μεχρι που ειναι τα ορια μου, και φιλησα κοπελλα στα 17, αλλα ενιωσα πολυ αφυσικα και αβολα.Εκανα ερωτα στα 16 και το μετανιωνω γιατι δεν ημουν ετοιμη, τελικα.Αλλα μετα απο 3 χρονια σχεσης...υποκυπτεις και στη πιεση και στην περιεργεια και στον ερωτα.
Ετσι δεν δειχνει η τηλεοραση?
Ενα αλλο οριο που δοκιμασα ηταν να δω μεχρι που ειμαι δεκτικη και περιεργη.Εχω αναφερει καπου εναν τυπα που ειχε του κοσμου τα βιτσια και μου ειπε τι συνεβαινε στον κοσμο πισω απο την πορτα της κρεβατοκαμαρας του. Και φρικαρα γιατι αποτι φανηκε...ο φιλος μου αυτος ηταν καλεσμενος στις μισες κρεβατοκαμαρες της Αθηνας.Ακομα μεχρι σημερα αναρωτιεμαι αν τα βραδυα δουλευε για επιδιορθωση πισι, η τιποτ αλλο( αφελης ε?)
Τελος παντων
Με χαρα αναγγελω οτι ειμαι pretty normal.
Δεν εκανα ποτε threesome.Αν και ολοι με ρωταγανε μια περιοδο...ψαχνομουν κοιταζομουν πανω κατω, να δω τι επανω μου μπορει να εδωσε αυτην την εντυπωση. Μετα καταλαβα.
Δεν ημουν εγω, και η ερωτηση ηταν βοηθημα φαντασιωσης...σορυ που σας την χαλασα παιδια ε?
Πιθανον δεν ειμαι αρκετα "ελληναρας" για κατι τετοιο:P
(εσυ. ασε το πλητρολογιο κατω.joke, relax)


Θυμαμαι ακομα τα γουρλωμενα ματια των ξενων φιλων, αγορια και κοριτσια οταν τους ελεγα τα ολιγα που εχω ακουσει, δει στην ζωη μου.
Οπως τοτε,στο σπιτι του κολλητου, η νυν εχει αχτι την τυπισσα που κωλοτριβοτανε στον δικο της, και αρχιζει ενα παιχνιδι προκλησης και ατακας μεταξυ των 2 γυναικων..
Ατακα στη ατακα πανε στο δωματιο, αφηνοντας αποσβολωμενους τους υπολοιπους.
Εγω τοχω παρει στην πλακα, και δηλωνω οτι θα παω να παρακολουθησω.

και εμεινα μαλακας, φυσικα.
Η νυν, εγδυσε την αλλη, προφασιστηκε περιοδο, και την ταπεινωσε/εκδικηθηκε με το να την την χαιδεψει/τριψει μεχρι να τελειωσει.Μπροστα μου.
Βγηκα απο το δωματιο και ακομα δεν ειχε κανει sink in.
Τοσα χρονια μετα δεν νομιζω οτι το εχω συνειδητοποιησει ακομα, μου φαινεται σαν κατι απο ονειρο.
Εγινε αυτο?
Πρεπει να εγινε.

Μια αλλη ηθελε να παει με 2. φαντασιωνοταν οτι θα την προσεχανε και θα ειχε την ultimate ηδονη. Ποτε δεν της ειπα οτι το πιθανοτερο ειναι να σπασουν πλακα και να την χρησιμοποιησουν (γνωμη δικη μου)...Ο καθενας φτιαχνεται με διαφορα που πιθανον να μην ειναι και πραγματικη επιθυμια.
Οπως οι γυναικες που φαντασιωνονται τον βιασμο. ΦΥΣΙΚΑ και δεν το επιθυμουν στην πραγματικοτητα.


Οταν μιλουσα με τον Κυρι, τον Μαρκους, ακομα και τωρα τον Γ. (για να πιασω μια αλλη, πιο νεα γενια...) συγkρινοντας την διαφορα της κουλτουρας και της νοοτροπιας, καταληγαμε και σε ερωτησεις περι σεξ.
Αποτι κατλαβα, η ελληνιδα το ξυριζει και ο Ελληνας το θελει ξυρισμενο.
Η αναλογια ξυρισματος στην Ελλαδα ειναι 8/2 σε αντιθεση με 3/7 πχ, στην Αγγλια.
Αλλο που καταλαβα, ειναι οτι ο Ελληνας το να πηδηξει παρεα με εναν φιλο του δεν το χει σε τιποτα, ενω εξω θεωρειται αρκετα σπανιο και δεν ειναι περηφανοι γι αυτο.
Επισης εξω θεωρουν τους Ελληνες ενα και το αυτο με τους Τουρκους, και ελαφρως αδερφες γιατι τους αρεσει να πηδανε κωλο.

Φανταστειτε την εκπληξη μου οταν ηρθα Ελλαδα και ακουσα τους Ελληνες να κατηγορουνε τους Αγγλους για αδερφες.
ΔΕν νομιζω οτι υπαρχει νοημα να συνεχισω το ποστ.I made my point.
Ο Ελληναρας δεν θα καταλαβει τι εγραψα, ο πεινασμενος θα δει εδω μονο ενα ποστ που μιλαει για μ*νι, ο καχυποπτος θα νομιζει οτι προσπαθω να περασω ενα πιο αγνο image,και γενικως αμφιβαλλω αν θα βρεθει εστω και ενα ατομο να ενισχυσει τις εντυπωσεις μου.
Να τις καταρριψει ουτε, γιατι αυτην την εμπειρια εχω με τους aλλοδαπους και αυτη η νοοτροπια μου αρεσει.Την θεωρω πιο υγιη.
Το σεξ δεν ειναι οπλο, δεν ειναι για την ηδονη και μονο, δεν ειναι μαγκια και δεν ειναι ντροπη.
Ειναι κατι το φυσιολογικο


(και το να γραφεις γι αυτο λογικο, εφοσον ειναι τοσο μεγαλο κομματι της ζωης μας, ειτε με την παρουσια του, ειτε με την απουσια του)

Comments

Popular Posts