Friday, May 13, 2005 Ο Βοθρος στο μυαλο τους.

Προχτες η κορη μου παραπονεθηκε οτι ποναει κατω...χτες παλι το ιδιο.
Την ξαπλωσα και κοιταξα.
Ηταν κοκκινο και ειχε λιγο αιμα...

Ηταν αργα και σκεφτηκα οτι αυριο εχει σχολειο, αλλα απο την αλλη, ηθελα να ειμαι σιγουρη.
Ντυθηκαμε και πηγαμε στο παιδων με την πρωην πεθερα μου.
Μπηκαμε στο ιατρειο και ο ιατρος μας ρωτησε γιατι ηρθαμε.

Το και το.
"Κυρια μου γιατι δεν μιλατε καθαρα?"

Pardon?

Ξανασκεφτηκα τι του ειπα.
"Εχει λιγο αιμα, και θελω να δω απο τι ειναι"

"Τι σκεφτεστε?"

Με κοιταζε ερευνητικα.
"γιατι παει εκει το μυαλο σας? τι υποψιαζεστε?"


Δεν ηξερα αν επρεπε να βαλω τα γελια η τις φωνες.

Ενιωσα ομως πολυ μεγαλη δυσφορια.



Κοιτα να δεις που αμα πεσεις σε μαλακα μπορει να βρεις και τον μπελα σου.


Τον κοιταξα καταματα και του ειπα.

"Μικρη, σκιστηκε ο υμενας μου με ενα παιχνιδι,....
λιγα χρονια αργοτερα καποιος προσπαθησε να με χαιδεψει.
δεν ειμαι η κορη μου, αλλα αυτες ειναι οι εμπειριες μου.
Θα μπορουσε να ειναι οτιδηποτε, βαση της δικης μου εμπειριας.
μπορειτε να το κοιταξετε και να μου πειτε ΤΙ ειναι?"


τελικα δεν ηταν τιποτα, μια μικρη κολπιτιδα due του γεγονοτος οτι δεν σκουπιζονται καλα στο σχολειο....αλλα με περιμενε 2ο σοκ.
Πηρα τηλεφωνο στο σχολειο για να ενημερωσω οτι δεν θα πηγαινε σημερα...και τον λογο.
Επιασα κατι στην φωνη αλλα δεν εδωσα βαση.

στον δρομο συναντησαμε 3 ανθρωπους, γνωστους.
απο τους 3 μονο μια αντεδρασε φυσιολογικα στην λεξη κολπιτιδα
"α ναι, τα κοριτσακια το παθαινουν αυτο."

Οι αλλοι δυο σοκαριστηκανε, απορησανε και ρωτησανε "μα πως γινεται μωρο παιδι να εχει κατι τετοιο?"
"Ε?"

Ρε πουστη μου, που ζω?

Comments

Popular Posts