Wednesday, June 15, 2005 Vagina monologues (1)

Nα μου κανεις την χαρη την επομενη φορα που θα ξεμεινεις στον κολλητο σου, να μην κανεις μπανιο...κι αν κανεις, να μην ξυριστεις.
Κι αν ξυριστεις να εχεις δικο σου ξυραφακι.
Αν δεν εχεις, να ΜΗΝ ξαναδανειστεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.


Περα οτι πεθανα απο την φαγουρα, Αλοπεκιαστηκα.Απολεπιαστηκα...
Δεν με ενδιαφερει αν το λενε ετσι,μην κανεις οτι δεν καταλαβαινεις.
Οχι μονο κανεις πειραματα μαζι μου και μου κρεμας κουδουνια, δεν με πας πουθενα, δεν μου φερνεις κανεναν, και εχω βαρεθει να ανοιγοκλεινω και να προσπαθω να δω τι γινεται εξω.
Φορα και κανα ασπρο βρακι.
Και ασπρο παντελονι.
Ολο μες την μαυριλα.
Δεν βλεπω...και δεν βλεπεσαι.
και συ μπορει να εισαι μια χαρα με τα μικροφωνα και τις δουλειες σου, εγω ομως βαριεμαι.

Ομολογησε το.
ξεχασες οτι υπαρχω.


Με την μαλακια που κανες με το ξυραφι ομως με θυμηθηκες ε?
καλα να παθεις.
Κιαν δεν ειχα γινει σαν του λεπρου τον κωλο, θα το φχαριστιομουν πολυ.

Τραβα τωρα να αγορασεις κρεμουλα και μια σακκουλα lady ξυραφακια, και κουβαλα τα μαζι σου, μαζι με τα προφυλακτικα(ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

Εχμμ. Σε καλο να μας βγει...

Comments

Popular Posts