Ξυπνα μεσα μου το ζωο

"Aμα η γυναικα εχει τριχα, δεν μπορω να την ακουμπησω..."
Μωρε τι μας λες?

Ηξερα οτι οι γυναικες ηταν νευρωτικες με το σωμα τους, ανασφαλεις, κοιταζοντας τα περιοδικα και τα προτυπα της κωλο μπαρμπι, αλλα στην εποχη που εγω υπηρξα 20 χρονων, οι αντρες ειχαν ενα στυλακι προστατευτικο, καθυσηχαστικο, λεγανε και μια καλη κουβεντα.
Kανανε την προσπαθεια να νιωσει η αλλη ανετα.

Θα μου πεις, θελανε να γαμησουν.
Οκ, το δεχομαι.
Αλλα τα τωρινα τοτε τι θελουν?

Σιγουρα οχι να πηδηξουν,
με την εννοια να κατακτησουν την γυναικα, η και να την ταπεινωσουν ισως με μια πιπα και τα παρελκομενα της στην μουρη, the old fashioned way.(Κατι πολυ διεδομενο αλλα κρυψινους, δεν το λεμε..ςςςς)
Οοοοχι.
Tωρα εχουμε το αλλο στυλακι.

Ταπεινωση κι αυτη, αλλα not as much fun.



"Με θες αλλα δεν σου καθομαι".
"Απαπα εχεις κυτταριτιδα."
Μου γινανε και εξπερ τα τσογλανια στις διατροφες και στις καλυτερες κρεμες ημερας.
βαζουν και μασκαρα για να βγουν εξω, και αν εχουν και λιγη οικονομικη επιφανεια, ριχνουν και μια μυτια, για να ειναι trendy...

Και ψαχνουν, σκαναρουν την ομορφη. Αυτη που ειναι το οροσημο. Και αρχιζουν...
οχι την κατακτηση, αλλα το ευγενες θαψιμο. Στα μουτρα της.
Nα της κουρελιαζει τα νευρα και την ψυχη, αχρηστευοντας με μιας την θυληκοτητα που θα μπορουσε να ξυπνησει εναν ηδη, μισο κατεστραμμενο ανδρισμο.

Ουτε ασπονδες φιλες να ητανε.
Ποιος την ειπε σε ποιον...

Και απο κρεβατι?
Μπουρδες.
Ξυρισμενα στηθη, πεη, σωμα που μυριζει πατσουλι, και καλογυμνασμενοι κοιλιακοι.


Οτι θαρχοταν η μερα που θα εβρισκα τουs brutal τυπους, του γουστου μου...δεν το περιμενα.
Εγω που θελω ευαισθησια και εγκεφαλικοτητα και τρυφεροτητα...


Αλλα απο το να εχω το βλαμμενο το intellectuel να μου γανωνει τον εγκεφαλο γιατι βρηκε τριχες (στη γαμπα, στη μασχαλη, στο μ**νι, δεν εχει σημασια), η να με κοιταει με κριτικο ματι επειδη εχω ψωμακια, χιλιες φορες τον Νεαντερταλ που δεν ασχολειται με τετοιες λεπτομερειες και θελει να με φαει ολοκληρη.
Εδω και τωρα.
Ντυμενη, ιδρωμενη, ξαναμμενη.


Και ασε τους αλλους να φοβουνται μην σπασουν κανα νυχι.












* πασα ομοιοτης στην περιγραφη,με γνωστους και φιλους μου, ειναι συμπτωματικη.

Comments

Popular Posts