Μαντεψε ποιος

"Μαμα, εσυ ησουν παιδακι?"
"ναι μωρο μου , ελα να σου δειξω φωτογραφια στο πορτοφολι"
Αδειαζω 5-6 παιδικες δικες της μια δικη μου και μια του πατερα της που εχω παντα σαν αποδεικτικο στοιχειο σε οσους μου λενε οτι μοιαζει σε μενα και δεν με πιστευουν οτι μοιαζει πιο πολυ στον μπαμπα της.
"ποιο παιδακι ειναι αυτο?"την ρωταω
"η μαμα" χαμογελο μεχρι τ αυτια.
πιανω την φωτο του πρωην, μια φωτο με ενα στρουμπουλο διχρονο με μπουκλες, μακρυνο φαντασμα του καραφλου με μουσι, τατου και πιρσινγκ που ειναι τωρα.
"αυτο το παιδακι?"
" εσυ" (η αληθεια ειναι οτι μοιαζαμε σαν μωρα)
"οχι"
"εγω?"
"οχι'
"...μμμ ο παππους?"
(ε? ο παππους?)
" ο μπαμπας σου μωρο μου"
Το βουταει το κοιταει καλα και μου κανει την φατσα με το ανασηκωμενο φρυδι που εχουμε στα εμοτικονς του μσν, και με την παλαμη προς τα πανω και τους ωμους ανασηκωμενους με ρωταει πολυ σοβαρα..
"εχει ο μπαμπας μαλλια?"



τον πηρα και του το ειπα
γελαγε κανα 5λεπτο.


καλημερα να εχουμε

Comments

Popular Posts