Γαμησι in the second degree (συνεχεια)

Θυμηθηκα
Γιατι εχουν οι γονεις προβλημα αν το παιδι τους βγει αδερφη(η και λεσβια)

και εννοαω
Αν το παιδι μου ηταν αγορι, και ζουσαμε σε μια εποχη που τους δερνουν, και τους χλευαζουν και ειναι δυστυχισμενοι, θα καταλαβαινα τους ενδοιασμους, διοτι θα ηταν μια δυσκολη ζωη.
Αν παλι ζουσαμε σε μαι χωρα οπου ο ανταγωνισμος υπηρχε μονο στα ατομα του ιδιου φυλου, παλι θα το κατλαβαινα.

οποτε προς τι το "δεν θα το προτιμουσα;"
Γιατι πρπει να αφησεις τα ονειρα για εγγονια;
ναι ειναι σκληρο.
Επειδη πιστευεις πραγματικα οτι το παιδι σου δεν θα ευτυχησει η μπορει και να κολλησει και τιποτα;( δεν ειναι δικη μου αντιληψη αυτη, μη βαρατε, εκθετω αποψεις)
Ναι οκ, εχεις το καλο του στο μυαλο, και το καταλαβαινω.



Και ενταξει οι πατεραδες που εχουν μαθει να ειναι "αντρες" και δεν θελουν μια πουσταρα μες την οικογενεια γιατι αλλιως θα το σκισουν το τσογλανι.
(τωρα που το σκεφτομαι αν γινομουν λεζβια δεν θαξερα σε ποιον να προτοπαω λουλουδια και ηρεμηστικα, στον πατερα μου η στον πρωην μου)

its a guy and penis thing, I get it, "it" feels threatened.

αλλα οι μαναδες;
αυτες γιατι τραβανε ζορι αν ο γιοκας θα τον παρει η θα τον δωσει;
Ποτες μου δε το καταλαβα.





Ειδα χτες το brokeback mountain.
Αναμεσα στα ατελειωτα τοπια-λεγεμεμαθητητου Αγγελοπουλουχρζζζζζζ- υπηρξαν και 2-3 εξαιρετικα καβλωτικες σκηνες.(με κορυφαια την πρωτη)
Μου αρεσε. δεν εβλεπα δυο αντρες να κανουν ερωτα, αλλα δυο ανθρωπους.
Αναρωτηθηκα αν -λογο του ποσο ωραια φτιαγμενο ηταν το σκηνικο του σεξ-οι αντρες που ειδαν την ταινια, το βρηκαν ερεθιστικο.
Και αν ναι, ποσοι απ αυτους χασανε τον υπνο τους το βραδυ εκεινο αναρωτομενοι αν σημαινει κατι, και πεθανα στο γελιο.


Ο Jake Γκυλενχλχλχλχλχαχλακαλχ δεν εχει πια τιποτα να ζηλεψει απο την Μαγκι Γκυλενχλαλαλαλα(αδερφη του) ,που επαιξε στην ερωτικοτατη-αν και περιεργη- "γραΜματεα"

Τα αγαπημενα μου χολυγουντιανα αδερφια μετα την Σιρλευ ΜακΛειν και τον Ουορεν Μπιτι.
(τι νομιζατε θα γραψω τις διδυμες Ολσεν;:P)

Comments

Popular Posts