Friday, November 25, 2005 Πριν και μετα

Πριν ηθελα να βρω αυτον που θα μ'αγαπησει...τωρα θελω αυτον που θα μου φερθει ευγενικα
Πριν ηθελα να κανω καριερα και να παω ψηλα....τωρα θελω να μπορω να ζησω κανοντας κατι που δεν απεχθανομαι.
Πριν αδιαφορουσα για τα μωρα και λατρευα τα ζωα...τωρα αδιαφορω για τα ζωα και "ποναω" ολα τα παιδακια που υποφερουν.
Πριν πιστευα στο μαυρο ασπρο, στο πρεπει και στην μοναδικη αληθεια....τωρα βλεπω το γκρι και πιστευω στην αληθεια του καθενα.
Πριν εδινα τα παντα.....τωρα θα ηθελα να δωσω τα παντα.
Πριν το κρεβατι ηταν μεσο να παρω τρυφεροτητα.....τωρα το κρεβατι ειναι πιο αισθησιακο και "αισθαντικο"
Πριν ετρεμα τον πατερα μου και τρελλαινομουν με την μανα μου...τωρα γελαω με τον πατερα μου και απλα εκνευριζομαι με την μανα μου.
Πριν δεν ηθελα παιδια.....τωρα θα εκανα και 5 αν ημουν σε μια καλη αγαπησιαρικη σχεση.
Πριν πιστευα οτι και τα 40 ειναι γαματη ηλικια.....τωρα βλεπω την σταση των γυρω μου και νιωθω οτι παω στον κοινωνικο, ερωτικο, επαγγελματικο "θανατο".
Πριν πηγαινα με μεγαλυτερους αντρες.....τωρα παω με μικροτερους αντρες.
Πριν δεν γουσταρα το γυναικειο φυλο και λατρευα το αντρικο.....τωρα "ποναω" τις γυναικες και εκνευριζομαι με τους υπερφυσικους μπεμπεδες που καταχραζονται τα παντα γυρω μας.(=μεν)
Πριν εγραφα σε τετραδια.....τωρα γραφω σε μπλογκ
πριν ηθελα να αλλαξω τον κοσμο...........τωρα θελω να μην πληγωθει η κορη μου οταν θα το επιχειρησει και κεινη.
Πριν πιστευα οτι τα ηξερα ολα....τωρα ξερω οτι φτανω εκει.:P
Πριν εβαζα τον αλλον πανω απο μενα.....τωρα προσπαθω να θυμαμαι να ειμαι πιο self centered στις παραξεις μου.
Πριν νευριαζα με το παραμικρο....τωρα προσποιουμαι οτι νευριαζω με το παραμικρο.
Πριν πιστευα στον ρομαντικο ερωτα....τωρα πιστευω στις φερορμονες.
Πριν πιστευα οτι ειχα φιλους.....τωρα ξερω οτι εχω-σε λογικα παντα πλαισια.
Πριν δεν φοβομουν τιποτα, μα τιποτα......τωρα φοβαμαι τα παντα. Πριν εκρινα τους αλλους με βαση την ηθικη.......τωρα δεν κρινω καν.
Πριν εμενα στο κρεβατι ολη μερα.....τωρα δεν με φτανουν οι ωρες.
Πριν νομιζα οτι ημουν ειλικρινης..............τωρα ξερω οτι ημουν σκληρη.
Πριν δεν ημουν αυτη που ειμαι.....κιομως ειμαι η ιδια.

Comments

Popular Posts