Παπα μου, δανεισε μου το αυτι σου

When the going gets tough, the tough gets on the floor laughing.
Τι αλλο να κανω δηλαδη?
Πρεπει κατι στα αστρα Παπα μου να συμβαινει, συγχωρα την βλασφημη, ξερω οτι δεν πιστευει η εκκλησια σε αστρολογια, ουτε και γω πιστευω πολυ στον θεσμο της εκκλησιας , απλα καπου πρεπει να πω τον πονο μου.


Ολα ξεκινησανε παπα μου με την κλοπη του κειμενου.
Εσβυσε τα κομεντς η θεα, ισχυριστηκε μετα οτι της το πηρα εγω. Τοχε γραψει λεει πριν δωδεκα χρονια και το απορριψανε για την τολμηροτητα του.δεν εδωσα βαση, μου φανηκε τοσο γελοιο.
Μετα βγαινει η Ροδια και παει στον αραχτο να τον ρωτησει εκεινον αν ειναι αληθεια ολο αυτο.

Βλακειες.

Ξερεις τι ειναι Παπα μου τα διπλοπροφιλα?
Ειναι σαν εσυ να λιβανιζεις καποιον και μετα να πηγαινεις ντυμενος πολιτης και να σιγονταρεις δινοντας την εντυπωση οτι ειστε πολλοι...
Να ξερες ποσα σχολια ειναι ενα και μονο ατομο...
Χρονο ναχει κανεις να το ξυνει.


Μετα εχω εναν καινουργιο τυπο που υποψιαζομαι οτι πασχει απο την ιδια ασθενεια με τους αλλους.
"ΕΓΩ λιαση" λεγεται.Καπως ετσι λειτουργει το ατομο που την εχει.
Γραφει εγω για στανη. Θιγεται ( δεν ξερω γιατι παππουλη, ισως γιατι θελει να θιχτει..ολοι εχουμε καταβολες απο χωρια, αλλα εγω σιγουρα ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ λεω-δεν μπορει.)
Γραφω για μαλακες
Το μαντεψες. Θα διαμαρτυρηθει.
Γραφω για κλεφτες και γλυφτες.
Να πεσει φωτια να με καψει διοτι αφου δεν διευκρινιζω ειναι κιαυτος μεσα.
Ειναι ο τυπος που πεταγεται σαν την πορδη συνηθως και δεν εχει και τιποτα να πει αλλα παιρνει τοσο πολυ στα σοβαρα τον εαυτο του που χρρρρζζζζζζζζ....


Λυσσαξανε παππουλη μου.
Αν προσπαθω να τους τριψω το βιβλιο στην μουρη λεει...μα παππουλη ειναι το δευτερο που θα βγαλω.
Αλλος λεει οτι προσπαθω να το πουλησω.
σε ποιους?
Σ αυτους που με διαβαζουν ετσι κιαλλιως τσαμπα?
Η μηπως φοβουνται και αναρωτιουνται ποια θεματα διαλεξα να δημοσιευτουν?
Πωπω, ετσι και μπει καινουργιος κοσμος εδω και δουνε πως μιλανε...και τι γραφουν...



Παπα μου, κουραστηκα. Αληθεια σου λεω.
δεν εχω ζητησει τιποτα.
ουτε καν να ειμαι αρεστη.
Διεκδικω το δικαιωμα που λογικα θα επρεπε να εχω χωρις κοπο.
να λεω την γνωμη μου και τις σκεψεις μου χωρις να μου πρηζουν τα συκωτια.
Μιλαω για μενα,after all.
τι δουλεια εχει στις υποθεσεις μου ο μυξας -βηξας?
και τοσος θυμος, θεουλη μου συγχωρα με, αλλα μαλλον ειναι creuters jakobs ολο αυτο, δεν εξηγειται αλλιως.


Πηγα μετα στο μαγαζι,ειχα καιρο να παω, αλλα πηγα χτες.
Και σημερα κατα τις 3 ειδα φως και μπηκα.
Η σερβιτορα με ρωτησε αν ειδα το κινητο της.
Της το κλεψανε.
Ποιοι μπαινουν πισω απο το μπαρ?
Εγω και το προσωπικο.
Ωραια.
Οι υποψιες πεφτουν και πανω μου.
δεν μου ειπε κανεις τιποτε βεβαια, και οταν μιλησα με μια σερβιτορα, μου ειπε οτι αυτο συμβαινει συχνα, οταν εχει κοσμο ολο και καποιος μπορει να τρυπωσει απαρατηρητος.
Γι αυτο σου λεω καποιος Ερμης πρεπει να ειναι αναδρομος.


Πηγα και στο Lazy. παιζανε οι μπλουζ μπαγκ. Ανεβηκα να πω και δυο τραγουδια, δεν ειχα τακουνια, εβλεπα τυπους στο βαθος να πηδανε για να με δουνε.
μ επιασε γελιο, το φανταζεσαι? Πνιγηκα και στο σαλιο μου, αστα.

Ειπα και το voulez vous coucher avec moi με υφος και στυλ κουναμενο, τρομαρα μου, ενα μετρο γυναικα.
Εκανα σαρδαμ, ξεχασα τα λογια του fame-αν ειναι δυνατον- τραγουδι που το λεω κοντα 15 χρονια!
σιχτηρ.



Με πηρε και ο Αυστραλος τηλεφωνο. Ποιος ειναι ο αυστραλος?
Μεγαλη ιστορια ο αυστραλος να μην στην λεω τωρα εδω..παγαινε στο G, στα καλυτερα μου, μονο βιασου πριν αποφασισει να πει καποιο αλλο προφιλ οτι την εκλεψα κι αυτην την ιστορια απο το playboy.
Ηρθε τεταρτη και με πηρε τηλεφωνο Κυριακη για να με ρωτησει πως φτιαχνουμε φασολαδα.
Με επαιρνε και απο Αυστραλια-ειδικα οταν πλησιαζε ο καιρος να ερθει αλλα του τοκοψα τον βηχα.
Σημερα με πηρε για να με ρωτησει σε ποιο μπαρ να παει εναν φιλο του.
Καταλαβες?
Πρωτα αγκομαχαει στ αυτι σου και μετα σε ρωταει με σπασμενα ελληνικα "what does ena potiri toy nerou ladi? oil and water together?"



Και εχω τον χθεσινο, με τον οποιο θα βγαιναμε παρεα, να μου λεει, "δεν μπορω να βγω εχω δουλεια,can I call you tomorrow?"
Kαι παθαινω σοκ Παπα μου γιατι δεν εχω συνηθισει σε τοση ευγενεια.
Με ρωταει αν μπορει να με παρει τηλεφωνο.
και λιωνει ο τραχανας, καταλαβαινεις παππουλη μου, δεν εχω συνηθισει στην ανθρωπινη συμπεριφορα, ειμαι συνεχεια με εναν επικτητο φελλο στ αυτια, ψιλο μαζεμενη και ετοιμη να ακουσω οτι μαλακια εχει αναγκη να βγαλει ο καθενας απο τον οργανισμο του...
και να σου αυτος, με ρωταει, αν μπορει να με παρει τηλεφωνο.
Το διανοεισαι?


Παπα μου, σεβομαι το λειτουργημα σου και σ ευχαριστω που με ακουσες, αλλα μηπως τις μετανοιες και τις προσευχες να τις γραψω σε I pod,να μην κλεισει και ο λαιμος μου?
Εχω να τραγουδησω αυριο.

Comments

Popular Posts