Wednesday, March 01, 2006 Fuck you, fuck him, fuck me...

Στα σχεδον 20 χρονια -που θα κλεισω αυτον τον μηνα-ενεργης σεξοuαλικης ζωης, εχω συναντησει πολλα και διαφορα.
Εχω πει επανελλειμμενως οτι μπορει να υπηρξε ποσοτητα-και οχι απαραιτητα επειδη το ηθελα- αλλα δεν υπηρξε και πολυ ποιοτητα.
γνωρισα τρυφεροτητα, γνωρισα παθος, βια, σε φιλαω στον αγκωνα σαλιαριζοντας 15 λεπτα μεχρι να ουρλιαξεις απο βαρεμαρα,κοιτα με ποσο γυμνασμενος ειμαι και αλλα διαφορα.
Ομως τα τελευταια χρονια προσεξα ενα καινουργιο trend που ειναι ασχετο με το βιτσιο του καθενα.
Το "αν".
δεν μπορω να τελειωσω ΑΝ δεν
α) Εχω την λεκανη ψηλα
β) αν ειμαι ξαπλωμενος
γ) αν ειμαι ορθιος
δ) αν κουνιεμαι εγω
ε) αν δε σου ζουπαω το στηθος
ζ) αν ειμαι γονατιστος
η) αν δεν χωσεις το δαχτυλο σου στο ρουθουνι μου
και παει λεγοντας


Απο μια μερια το καταλαβαινω. Και μεις οι γυναικες-κυριως οι γυναικες, εχουμε χουγια...πολλες δεν μπορουν να τελειωσουν αν δεν ειναι απο πανω, αλλα το βρισκω λογικο διοτι τιθεται θεμα ανατομιας, τριβης και επαφης με την clit.
Αυτα εδω ομως ειναι αντρικα χουγια, και τα συναντω ολο και πιο συχνα.
και μου λενε ολο και πιο πολλα.
"δεν μπορω αν δεν γινει ετσι"
Τι εγινε το "σε θελω και ορμαω να σε φαω, να σε παρω, οπου και ναμαστε οπως και ναμαστε?"
Αν ο ενας λοιπον δεν μπορει να τελειωσει αν ειναι απο κατω και η αλλη δεν μπορει αν den ειναι απο πανω, θα το ριξουν στον υπνο η στο Φειμ στορι?



Συγγνωμη δηλαδη, αλλα....
Ποτε θα γαμησουμε μ' ολα αυτα?






Και μετα αναρωτιουνται οι "φιλες μου"
με το φρυδι σηκωμενο, γιατι εμπλεξα με πιτσιρικά.

Γιατι την μαλακια στον εγκεφαλο δεν την γλυτωνεις στον αντρα, ειναι γενετικος κωδικας.*
Τουλαχιστον ομως στο κρεβατι δεν χρειαζεσαι οδηγιες χρησεως, λες και πας να συναρμολογησεις στεροφωνικο απο το ΙΚΕΑ.











*(οκ, οχι ολοι, μερικοι εξελιχτηκαν σαν ειδος)

Comments

Popular Posts