Saturday, October 15, 2005 4

Γυρισα απο το παρτι σου εξουθενωμενη. 10 μερες το ετοιμαζα και σου αγοραζα απο ενα δωρακι-της πλακας -καθε 2-3 μερες...
Ο κλοουν μας την εσπασε λιγο,"καντε κεινο καντε το αλλο"...αλλα δεν βαριεσαι.
Οι 7 συμμαθητες σου που σε τιμησανε με τις μαμαδες τους ηταν το καλυτερο σου.
Πηρες πατινια, βιβλια, πυτζαμες, ρουχα...
Ηρθε και ο Ι. ο μεγαλος σου ερωτας.
"Εχεις δυο γυναικες?" τον ρωτησα οταν εσυ και η Ντι, λεγατε "ειναι δικος μου"
"τρεις" μου απαντησε.
τελικα οι φημες ηταν αληθινες, υπηρχε και η Κλαιρη.
Παντως δεν θα ξεχασω την αγκαλια που του εκανες φωναζοντας το ονομα του με αγγαλιαση μολις τον ειδες.

Γυρισα σπιτι με τα παιχνιδια σου και αρχισα να καθαριζω το σπιτι.
Δεν με χωραει ο τοπος.
Μου λειπεις.
Οπως μου ελειπε ο μπαμπας σου πριν χρονια, καποτε, μια αλλη εποχη.
Ηρθε σημερα.
Πληρωσε και την τουρτα. Καλοσυνη του.
Ενιωσα μια μικρη μελαγχολια αλλα δεν ηταν ωρα για συναισθηματισμους.
ναι οκ, εχει φοβερο σωμα αλλα τι να το κανουμε τωρα;...

Ειπε οτι θα σε παει και σινεμα.
μου τοχει βγαλει ξινο βεβαια γιατι πρωτα χαθηκε και με πηρε να παραπονεθει(ουσιαστικα ηθελε να γυρισει πισω-τον ξερω πια- αλλα εκανα οτι δεν καταλαβαινα. τον ακουσα να παραπονιεται για την κινηση, τους δρομους κλπ κλπ και του ειπα να με παρει αν θελει μολις βρει το σινεμα. μετα με πηρε να μου πει για την ουρά στο ταμειο.
του ειπα μονο
"μην της μεινει απο αυτην την μερα η απογοητευση σαν τελευταια γευση...κανε οτι καλυτερο μπορεις".)


Μπηκα στο δωματιο σου λοιπον και aρχισα να μαζευω τους τονους παιχνιδια που εχεις.
μυρισα τα ρουχαλακια σου, κοιταξα το βιντεο, την σκηνη που σε κυνηγαω στο φουσκωτο(ακομα καλη ειμαι τελικα, 3-5 κιλα να χασω...), τον ξεφρενο χορο σου...

Ποτε περασε ο καιρος?
ανοιγοκλεισα τα ματια την ωρα που με θηλαζες θαρρω και νασαι, με αποψη, με ερωτες, με θεληση...
θα ανοιγοκλεισω τα ματια και θα εισαι 13 και θα θυμαμαι αυτα τα γενεθλια, οπου πλεον οφισιαλι, εισαι παιδακι και οχι νηπιο.

Αγαπη μου, μου λειπεις τοσο μα τοσο πολυ...


στην επομενη γιορτη σου, ειναι δεν ειναι το σαβ/κο μου, θα σε κρατησω (και ο μπαμπας σου δεν θα φερει αντιρρηση, θα τον βολεψει, αν κρινω απο τους επισκεπτες που ειχε -ακομα και σημερα)<=κακια
και θα περασουμε την μερα μαζι. να σε κοιταω, να ρουφαω τις εικονες, να σε αγκαλιαζω(αν με αφηνεις) η απλα να σε νιωθω να παιζεις διπλα μου.

Σ' αγαπαω ψυχουλα μου.

Comments

Popular Posts