Στο Ζαππειο μια μερα, περι πατουσα...

O Σουγκαρενιος μου πηγε Θεσσσαλονικη.
Πριν παει ομως Θεσσαλονικη αποφασισε να το γιορτασει με μια βολτα στο Ζαππειο.
Και κει γνωρισε εναν κουκλο.
Τοσο κουκλο που τον φιλησε.

Το σπιτι του ηταν γεματο κουτες απο την επικειμενη μετακομιση, του προτεινε να συνεχισουν εκει.
Μετα το σεξ, ο τυπος (ηθοποιος στο επαγγελμα) αρχισε να αναφωνει ποσο πολυ του αρεσε που ηταν εκει, ποσο του αρεσε που ο σουγκ αυριο θα εφευγε,ποσο του αρεσαν οι κουτες, ποσο του αρεσε το στρωμα, ποσο του αρεσε το λαδι ταβανι με μουσταρδι αποχρωση.
Μετα την αγγαλιαση περασε στο
"τισετραβηξεπανωμου"
να μην ηταν τα ωραια μου ματια;
Να μην ηταν τα κυματιστα μου μαλλια;
να μην ηταν οι φαρδιες μου οι πλατες;

Ο σουγκ απαντουσε ναι βαριεστημενα και αναθεματιζοντας την τυχη του που πετυχαινε συνεχεια ναρκισιστικες ψωναρες, ωσπου ο τυπος αρχισε να τον ρωταει αν φοβαται που ειναι μεγαλυτερος του σε ογκο, και τι θα εκανε αν αποφασιζε να γινει βιαιος.
Καπου εκει του ζητησε να του γλυψει τα ποδια.
"σιγα μην τα γλυψω τα βρωμοποδαρα που περπατας ξυπολυτος"
(ναι δωστου και εξηγησεις απο πανω, πολυ εξυπνη κινηση)
Ο τυπος αρχισε να το απαιτει και ο σουγκ πεταχτηκε και αναψε ολα τα φωτα.
(γιατι ως γνωστον οι δολοφονοι φοβουνται το σκοταδι και το φως τους παραλυει)

"Ωρα να φευγεις" του ειπε
Ο τυπος τον αγκαλιασε και του απαντησε οτι θα φυγει αλλα αφου ο φιλαρακος μου ηρεμησει, οτι ηθελε να δει ποσο πειστικος ηταν στον ρολο του κλπ κλπ

και για το επομενο 3ωρο τον επρηξε.
Ωσπου βλεποντας οτι ο σουγκ δεν ηθελε ουτε να ξανααπαυτωθουν, ουτε να παει στο δικο του σπιτι, καθησε στον καναπε και ειπε
"ξερω οτι θες να φυγω, θα φυγω ομως σε 5 λεπτα μονο και μονο γιατι θες να φυγω τωρα"(η κατι τετοιο, γελουσα πολυ δυνατα την ωρα που μου τα εξιστορουσε)

και οντως μετα απο 5 λεπτα οπου απλα καθοταν στον καναπε, εφυγε.


Ξαναπας τωρα στο ζαππειο καλε μου;

Comments

Popular Posts