Sunday, January 29, 2006 Puke story

"μαμα ποναει η κοιλιτσα μου"
"αληθεια μωρο μου? που?"
"εδω....μπλιαρχκφξξγσγξκγξλσιξιρθοι"

Προς δευτερολεπτο επαθα πανικο, τι να πρωτοπιασω τι να πρωτοκανω.
Το παιδι πρωτα απ ολα.
χαμογελο
"δεν ειναι τιποτα αγαπη μου, μην φοβασαι"
τρεξιμο στην ντουλαπα
πετσετες πανω στον εμετο.
Κουβαλημα το παιδι στο μπανιο.
"θελω κακα"
"το ξερω, εκει σε παω"
Καθισμα παιδιου στην λεκανη.
Βιαστικη ματια.
κιτρινη, γυαλινα ματια...δεν παω πουθενα.
Σκυβω, αγκαλια.
Αφηνει το κορμακι της, εξαντλημενη.
"δεν θελω αλλο κακα, κρυωνω"
Σκουπισμα
σηκωμα
μολις μπαινουμε στο δωματιο, εντονη η μυρωδια του εμετου
"θελω παλι κακα, ποναει η κοιλιτσα μου"
Ξανα τρεξιμο στην λεκανη.
"θελω το αλογο μου"
ζηταει παιχνιδι, θα ειναι καλυτερα.
Το φερνω, παιρνω την λεκανη με νερο και ενα σφουγγαρι και παω να πλυνω την μοκετα.
Φτου δεν βγαινει.
απλωνεται.
τωρα?
Κιαλλες πετσετες
κιαλλο νερο.
"μαμα"
Τρεχω
"θελω νερο"
Κανει?
παιρνω τον γιατρο.
τηλεφωνητης.
αφηνω μνμα.
Της δινω δυο γουλιες, τα ματια της μαυρα. Μα ηταν καλα χτες και σημερα...αν και με ξυπνησε 6 φορες την νυχτα για να πιει νερο...λες?
Μαζευω τις πετσετες απο κατω, βαζω νερα, τραβαω νερα, τιποτα, ενα χαλι μαυρο.
Παω στο μπανιο
"κουραστηκα"
Την κραταω αγκαλια και της λεω οτι ολα θα πανε καλα...χτυπαει το τηλεφωνο.
ο γιατρος.
μετα απο συνομιλια βγαινει οτι εχει γαστρεντεριτιδα.
Ο πατερας της εχει το ιδιο.
Αυριο δουλευω, αν αρρωστησω και γω την κατσαμε.

Η μικρη επιτελους ενεργειται.
Νιωθω οτι ειμαι σε ταινια του jim carrey με τα ηχητικα εφε.
Ετοιμαζω μια θερμοφορα, την σκουπιζω την παω στο κρεβατι σηκωτη.
βαζω την θερμοφορα στην κοιλια της.
βαζει το χερι της στο μαγουλο μου και μου λεει
"΄σ'αγαπω"


"Και γω μωρο μου, θελεις να κατσω μαζι σου?"
"οχι, θα κανω νανι" και γυρναει απο την αλλη.
Κοιμαται
Βαζω πλυντηριο τις πετσετες.
Το δωματιο μυριζει ξινιλα και δεν ξερω τι να κανω, νερο δεν με παιρνει να βαλω αλλο, απο κατω ειναι παρκε.
θελω να την κοψω την φτηνιαρα, αλλα εφαγα δουλεμα απο τον τυπο που την εβαλε και φοβαμαι μην εχει καταστρεψει το πατωμα απο κατω με καμια κολλα υπερδυνατη.


η μικρη κοιμαται πλεον ησυχα.

Comments

Popular Posts