Friday, December 16, 2005 Freedom

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ευαισθητη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι υπερβολικη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι παθιασμενη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι υστερικη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι thoughtful
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι κουραστικη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι κοινωνικη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι ψωνιο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι αστεια
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι νουμερο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι εξυπνη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι ξερολας

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι υπευθυνη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι σπαζαρχιδω

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι σεξι
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι ξεκωλο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ρομαντικη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι χαζη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι αθωα
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι κοροιδο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι η αγαπη του
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι βλαμμενη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι συνεπης
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι γκεσταπο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι εχω ενδιαφεροντα
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι κατινα

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι γενναιοδωρη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι σπαταλη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ωριμη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι αναλ ριτεντιβ

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι δυεισδιτικη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι τρελλη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι αυθορμητη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι πονηρη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ανετη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι τσαπατσουλα

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ανεξαρτητη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι φοβιστικη



Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι επεξηγηματικη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι παρλαπιπα

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι παραπονιαρα
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι γκρινιαρα


Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι εχω κατανοηση
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι θυμα

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ανθρωπινη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι απο αλλο ανεκδοτο

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι καμπυλατη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι χοντρη

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι εχω ωραια ματια χειλη προσωπο, λεπτη μεση, απαλο δερμα
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι γερασμενη με το βυζι στο πατωμα και γεματη κυταρριτιδα

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι μινιον
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι ζουμπας

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ταλαντουχα
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει ...χμμ, σ αυτην την περιπτωση, μαζι με το "καλη" , δεν εχω ακουσει ακομα αντιποδα...

Αυτος που μ αγαπαει, ο ερωτευμενος, εγω, λεω/λεει οτι ειμαι ομορφη
Αυτος που δεν μ αγαπαει,μετα απο ενα χρονο σχεσης,εγω..λεω/λεει οτι ειμαι ημουν ομορφη



Η γνωμη των αλλων ειναι μια παροδικη ερμηνεια βασισμενη στην διαθεση τους απεναντι σου την συγκεκριμενη στιγμη.



ΥγΕγω(και συ) τι δουλεια εχω στις ενδο"οικογενιακες" υποθεσεις ενος ατομου με τα συμπερασματα του και τις σκεψεις του, και γιατι υιοθετω αυτα που ακουω;
Το επομενο σχετικο ποστ θα ξεκιναει με "εγω πιστευω"(ελπιζω)

Comments

Popular Posts