Sunday, August 06, 2006 Πιτσιρικο θελω να τα φτιαξουμε

Εμαθα απο μια φιλη στο τηλεφωνο οτι ο Πιτσιρικος μου, εδωσε συνεντευξη στο down Town της Πεμπτης που μας περασε( και κανεις δεν ειπε τιποτα πτιου σας!), και ανεφερε και τα αλλα 5 βιβλια που κυκλοφορησανε.
Γιαυτο εχει τρελλαθει ο τρακερ μου?
και γω νομιζα οτι επιτελους αναγνωριστηκε η αξια μου...:P


Αποφασισα να βγω στο κουρμπετι, θελω να γινω Κοστωπουλος στην θεση του Κοστωπουλου, εστω Μαρομουστακακης στην θεση του μαυρομουστακακη.
Θελω να φτιαξω περιοδικο me oti αρθρακια δνε χρησιμοποιω αλλου(και μερικα που δανειστηκα απο το φιμαιλ), να βαλω την λεξη "εδιδομενη" στο βιογραφικο μου, και δεν τα βγαζω περα μονη μου.
Αποφασισα να προσλαβω τον Μπρους να μου σχολιαζει τα κοσμικα και την ερωτικη ζωη της ακριδας, τον Πιτσιρικο να μου σχολιαζει τις συνταγες και τα δικαιωματα των γκευ τραβεστι εσκιμωων που μεταναστευσανε στη ζιμπαμπουε, την Συνηθης υποπτη να μου γραφει για τον πολεμο στην Βυρηττο, τα τελευται γκαντζετ και τεχνολογια αυτοκινητων και οποιον αλλον θελει φυσικα να συμμετασχει σ αυτο το τελευταιο μου χομπι( που ουτε ξερω αν θα το συνεχισω λογω ελλειψης χρονου)
Εγω φυσικα θα γραφω για την σωστη χρηση και γραφη της Ελληνικης Γλωσσας.
Μου λειπει ενας σχολιαστης για τα σπορ, για τα σπαρτα( για να μην ξεχναμε και την αγροτια) και για τα τελευταια γλωσσικα αναμιγνυματα( ειμαι λεξοπλαστρια ΚΑΙ εγω), στην ΑΣΤΟΡΙΑ

Λεφτα δεν εχω να πληρωσω αλλα θα πληρωσω σε ειδος.
χαρτι υγειας, μπουρεκακια και το κορμι μου δωρο στην επιστημη.


οσοι ενδιαφερομενοι αφηστε ονομα και τηλεφωνο μετα το μπιπ
η εναλλακτικα στειλτε μαιλ με αυτην την μορφη



"θελω να συμμετασχω. Εγω"

Comments

Popular Posts