Απροσδοκητη επισκεψη.

Προχθες τελειωσα τις δουλειες και τα ραντεβου μου στις 8 μιση το βραδυ.
Ηθελα να παω να παρω το παιδι απο την μανα μου η οποια ειχε δεχτει να το κρατησει και το βραδυ αν τελειωνα μετα τις 7 μιση,αλλα θα ειχαν ηδη πεσει για υπνο.
ξεκινησα να παω σπιτι και στα μισα η σκεψη οτι δεν θα ειχα το παιδι αγκαλια με εκανε να γυρισω πισω.
Ανοιξα την πορτα και εβαλα το αυτι μου στην πορτα. Ομιλιες.
Ανοιξα την πορτα και η μικρη δεν πιστευε στα ματια της.
"μαμα;"
Aν μου υποσχεθεις οτι θα πεσεις αμεσως στο κρεβατι σου, χωρις τηλεοραση και αλλα γιατι αυριο εχεις σχολειο, θα σε παρω μαζι μου.
Τι διαλεγεις;
Φυσικα ντυθηκε σε χρονο dt.

Οπως κατηφοριζαμε τον δρομο, το χερακι μεσα στο δικο μου με εσφιξε.
" μαμα, γιατι ηρθες;"
"γιατι τελειωσε η δουλεια μου και μου ελειπες"
"με θες;"

Εμεινα μες την μεση του δρομου.
εκανα βαθυ καθισμα διπλα της και της ειπα κρατωντας την απο τους ωμους.
" Παντα σε θελω και παντου. Ομως καμια φορα ειναι δυσκολο να σε εχω μαζι μου και να κανω αλλα πραγματα. Σαν να κρατας ενα πιατο με φαγητο ( τα ματια της λαμψανε) και να θελεις να κρατησεις και τον buddah, η να ξυσεις το ποδι σου. δεν μπορεις να τα κανεις ολα μαζι. Παντα θα σε θελω."
Με αγκαλιασε.
Την εσφιξα πανω μου.

Ξερω οτι πολλα πραγματα εχουν αποτυπωθει στην ψυχη της, που κανουν την παραμικρη αρνηση, απαγορευση, βουνο.
ξερω, και γω ημουν τοσο ευαισθητη.
αποκοιμηθηκε χαμογελωντας και χαιδευοντας μου το μαγουλο, κοιταζοντας με στα ματια.
Και μου ειπε 2 φορες "σ'αγαπαω" στον υπνο της.


Ειμαι ερωτευμενη μ'αυτο το παιδι.

Comments

Popular Posts