Saturday, December 17, 2005 Σινεμα ο παραδεισος

Παω με το παιδι μου να δουμε το κοτοπουλακι σε ενα "μονο" σινεμα, να στηριξουμε κι αυτα αλλα και την τσεπη μας(που να τρεχω μαρουσι τωρα?)
Ξεκινα το εργο και ακουγεται ο ηχος μονο απο το μπροστινο ηχειο.
Βγαινω εξω και το λεω στην υπευθυνη, οτι μαλλον καποιο κουμπακι ξεχασανε να ανοιξουνε(?)

Ερχεται ο παππουλης μεσα, στηνεται στην εισοδο...
Πισω μας ακουγεται μουσικη του εργου-μονο-.
Στο πλαι τιποτα.
περιμενω.
Στα 10 λεπτα εχω αρχισει να εκνευριχομαι..διοτι ΔΕΝ ακουω.
Τουλαχιστον δεν ακουω αν χαλαρωσω, πρεπει να συγκεντρωθω Μπροστα.
και αρχιζω να εκνευριζομαι διοτι η εξοδος αρχιζει να μου βγαινει ξινη. Εχω το παιδι στην αγκαλια και αντι να εχω θετικο συναισθημα, εχω resentment.
Ξαναβγαινω.
"τι ειναι κυρια μου?" μου λεει
"δεν ακουμε"
"ελατε πανω να σας δειξω τα μηχανηματα" μου λεει

Μενω για λιγο σαν την τυπισσα στο ματριξ, η το Σρεκ, οτι προτιματε, μετεωρη στον αερα
για λιγα δευτερολεπτα.
Μα τι λεει?
"ελατε" μου λεει.
"οχι" του λεω
"γιατι?" μου λεει
"το παιδι πρωτ απ ολα"
" αφηστε το μεσα"
με πιανουν τα γελια
"θα ερθετε?"(ολο αυτο με υφος)
"οχι"
"γιατι?"
"γιατι δεν εχω καμια δουλεια"
"τοσος κοσμος ερχεται, μονο εσεις δεν ακουτε?"
"με δουλευετε σιγουρα?"
"οταν ερθει η ωρα να μπει διαλογος στα πλαινα ηχεια, θα μπει"

(εντωμεταξυ πριν αρχισει το εργο, ολη η μουσικη ακουγοταν απο μπροστα, με μια "αναλαμπη" του πλαινου ηχειου, λιγο προς την εναρξη)

"Και στην τελικη αν δεν σας αρεσει παρτε τα λεφτα σας πισω και φυγετε."
"Nομιζω οτι αυτο θα κανω, αλλα θα κανω και κατι καλυτερο, εφοσον μας καταστρεψατε το απογευμα και την πληρωνει ουσιαστικα η κορη μου.
Καπου θα υπαρχει καποια αρμοδια υπηρεσια να σας ελεγχει, δεν μπορει...οταν διαφημιζετε dolby surround, οφειλετε να κρατατε τα προσχηματα, οσο κιαν σας εχουν γονατισει τα multiplex, πλεον τιθεται θεμα απατης."
"μια χαρα ειναι το συστημα!"
"για συνοικιακο κινηματογραφο την δεκαετια του 60 με τις κοτες, μπορει. Σπιτι μου εχω καλυτερο ηχο, και δεν εχω και home cinema"

Η μικρη ευτυχως δεν το πηρε ασχημα, θα ραγιζε η καρδια μου.
της υποσχεθηκα να παρουμε dvd, και την εφερα στο internet καφε να παιξει simpsons ου τοσο της αρεσουν.

Comments

Popular Posts