Eψαξα παλια μου γραπτα....

Η σκηνη στο ιατρειο οπου ειχαμε παει το παιδι εγω και ο πρωην(εφοσον δεν εχω αμαξι και ξαναπαιρνει τα λεφτα απο το ταμειο του)

αφου την χαζεψαν ολοι
αφου ανεβηκαμε στο ιατρειο
και αφου γυρισαμε στον προθαλαμο
αρχισε η μικρη

"οχι σπιτι του μπαμπα, σπιτι τις μαμας"

παγωμαρα για 2 δευτερολεπτα
"χωρισμενοι ειστε?"

"Ναι".


και τοτε μπηκαμε στο twilight zone
' μα γιατι? τοσο ωραιο παιδι!"
"αχ ναι, τοχετε πετυχει, να κανετε κι αλλα"

εγω με τον πρων κοιταχτηκαμε ενω βαζαμε τα παπουτσια μας
(τους ξεφυγε σκεφτηκαμε, γάμα το)


"οχι παιδια, να τα ξαναβρειτε,μα γιατι χωρισατε?"
"δεν το λυπηθηκατε το μωρο σας"
(εδω αρχισα να αναβω επικινδυνα)
-"ειστε τοσο ομορφο ζευγαρι.Μην ακουμε αηδιες, να τα ξαναβρειτε!Τετοιο ομορφο παιδι και να μην κανετε κιαλλο?"




κρατηθηκα να μην πεταξω καμια απαντηση του στυλ
"μα τοσο ασχημομουρικα παιδια εχετε ?"
η
πιο πολιτισμενα ακομα
"βεβαιως, αγαπη μου τι χαζομαρα, πες την δικια σου οτι τελειωσε,κοβω και γω τα φλερτ μου, εγω ξεχναω οτι εγινε,κραταμε το ενα σπιτι.....βλακειες τωρα,οι ανθρωποι ξερουν καλυτερα ποιο ειναι το δικο μας καλο!"



indiscreet, stupid, stupid, people

Comments

Popular Posts