Sunday, January 01, 2006 Εσας πως σας μπηκε?

Χτες μετα την δουλεια πηγα σε φιλικο σπιτι φιλης μπλογγκερ και επαιξα χαρτια.
κατα τις 6 μιση, ειπα και γω σαν παιδι που νυσταζει να μαζευτω στο αχουρι που αφησα πισω μου δοκιμαζοντας ολη μου την γκαρνταρομπα.
κατεβαινω κατω, σε κεντρικοτατο δρομο.
Την ιδια ιδεα ειχαν αλλοι 5-6 και απο τα βλεμματα τους, μαλλον περιμενανε αρκετη ωρα.
Ξαναμαζευομαι στο σπιτι, μπας και υπαρξει κανα ραδιο ταξι ελευθερο.
Αφου πηραμε την Τελλας -διοτι μυαλο ειναι αυτο, δεν τα θυμαται ολα- και απαγγειλαμε ολα τα 5-ψηφια που ξεραμε, πηραμε και 118 88 (για σπασιμο στην γρια) και μας εδωσε αριθμο για ραδιο ταξι.
"Καλημερα σας" λεει η φιλη μου με ενα χαμογελο, μια ζωντανια...ενω κρατουσα ανοιχτο το αριστερο μου βλεφαρο."καλη χρονια να εχετε"Τελειωνε."ενα ταξι θα θελαμε"
Ακουει, με κοιταει.
"θελουν λεει 18 ευρω παραπανω"
"επειδη και γω θελω καλη χρονια, κλειστο"
Σκεφτομαι το κρυο, το κρεβαττακι μου, κι αρχιζω και υποφερω.
13749823650684796 τηλεφωνα αργοτερα, συμβιβαζομαι.
Στα 6 ευρω εξτρα.
Τωρα ξερω οτι ειμαι πλεον μια πουτανα.
Εχω νταβαντζη.


Μπαινω στο ταξι.Η μουρη του κοιταει προς λαθος κατευθυνση.
Θα κανουμε και κυκλους? σκεφτομαι
"Καλημερα σας."
"Καλημερα"
" σας ειπανε που παμε?"
"ΚΑΛΗ χρονια, πρωτ απολα" αυστηρο υφακι
Μαιστα, θες λεφτα, θες και την ευχη μου με το στανιο.
"ειστε γουρλου? μου κανετε σεφτε"
Ευτυχως εχω εντρυφησει στις ξενες γλωσσες και δεν ψαχνω γυρω μου να δω μιναρεδες.
"ετσι λενε" και το μυαλο μου τρεχει σε ολες τις φορες που μπαινω σε καταστημα και αμεσως γεμιζει.
Φτυνω το στηθος μου διακριτικα να μην ειναι μαλακας και μου γεμισει το ταξι κοσμο-που δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτω, εκτος αν καποιος κρυωνει πολυ- με 6 ευρω μπονους!

Φυσικα, καναμε κυκλο...για να αποφυγουμε την- ανυπαρκτη- κινηση.
Δεν λεω τιποτα. Αν πω θα μου πει οτι ειναι τα φαναρια, και εκει τι επιχειρημα εχω? Οχι, ο θειος μου ειναι ο ηλεκτρολογος που τα φτιαχνει?
" απο χαρτακι ερχεστε?"
"οχι, απο δουλεια"
"και σεις σαν και μας στο μεροκαματο"
"μια και μιλαμε για μεροκαματο.....τα 6 ευρω για ποιο λογο ειναι?'
"λογω της ημερας"
'Λογω της ημερας παιρνετε το δωρο , τα 6 για τι ειναι?''
"κυρια μου, αν δεν θελατε ας το λεγατε στο κεντρο. Αυτο εδω ειναι μισθωμενο οχημα."
"ναι αλλα χρεωνετε οσο θελετε? ειναι νομιμο αυτο?"
"ηρθα για σας πηρα απο τον Βυρωνα!"
Βραχυκυκλωνω για λιγο με την λογικη...και το υφος" σας κανω χαρη" και δεν θελω να αρχισω κουβεντα για τα αυτονοητα γιατι θα παθω φλας μπακ του γαμου μου.
"ωραιο σεφτε μου κανετε!"
Ω ναι , θα παιξουμε ολους τους ρολους,τωρα πιασαμε το φιλοτιμο.
"Κοιταχτε, λεει, η κληση και το δωρο μας κανουν 4 ευρω, βαλτε και αλλα δυο..."
"Η κληση δεν εχει 1,5?"
"εεεε...2...ναι, 3 ειναι το ραντεβου...ποσα ειπα?"
"4"
" οχι 3"
" και τα αλλα 3?"
Το γαμημενο χιλιαρικο ρε φιλε, απο που βγαινει??
"Κυρια μου, ειναι μισθωμενο οχημα, δεν το καταλαβαινετε?"
Για ενα δευτερολεπτο αναρωτιεμαι αν εχω ξυριστει, εφοσον η αισθηση οτι θα με γαμησει κιολας ειναι το μονο που καταλαβαινω .
"θα γινει το ταξι οπως στο Λονδινο, οπου πας και ρωτας ποσα θες για να με πας εκει?"
"αναφερεστε στα ιδιωτικα αυτοκινητα που κανουν τους ταξιτζηδες" του απαντω
"τα ταξι στο Λονδινο ειναι τα μαυρα και ναι μεν ειναι πολυ ακριβα αλλα προσφερουν και τις αναλογες υπηρεσιες και ανεσεις"
Με κοιταζε απο το καθρεφτακι.
"Ναι, εχω ζησει στο Λονδινο" απαμτω στην βουβη ερωτηση του.
"και η Αθηνα δεν θα γινει ποτε Λονδινο, απο αποψη συγκοινωνιας μετρο....και ταξι..." καταληγω κοιταζοντας τον απο το καθρεφτακι οπου κρεμοτανε μια ψευτικη χαντρα ματακι. δεν εχω διαθεση για περεταιρω μπουρδολογια, αποδεχτηκα το νταβατζιλικι οταν ειπα να ερθει το ταξι, απαντηση δεν πηρα στην απορια μου, νυσταζω, οποτε του λεω οτι θα ηθελα μια αποδειξη στο τελος, εφοσον αλλος πληρωνει και πρεπει να τα δικαιολογησω.
"αμα πληρωνει αλλος τι σε νοιαζει?"
Ελα μου ντε...!
Φτανουμε, μου γραφει μια αποδειξη χειρος, οπου φυσικα δεν αναφερει την διαδρομη.
Θελω να τον ρωτησω αν εχει αποδειξεις μηχανης.
Δεν θελω να χαλασω την πρωτη μερα του χρονου.
Νυσταζω.
παω σπιτι.
σκεφτομαι στιγμιαια να παρω καποιον...
κατακλεβουν τον κοσμο...
ανεφερα οτι νυσταζω?
Ξαπλωνω. ειναι 7μιση.
Η σημερινη χρονια με βρηκε κατα 50 ευρω φτωχωτερη λογο κακης συννενοησης, 18 ευρω φτωχωτερη σε ταξι, και 2 ευρω που κερδισα απο τα χαρτια.

Comments

Popular Posts