Wednesday, January 25, 2006 Bird brain

................[αργα. συζητηση].................

-Με ενοχλουν οι αντρες που δεν σεβονται την συντροφο τους η που συνεχεια θελουν να τα εχουν ολα δικα τους.
-Α! εισαι καμμενη απο αντρα δεν σε παρεξηγω.
-Τι σχεση εχει αυτο τωρα?
-Μα ειναι φως φαναρι οτι μισεις τους αντρες.
-ισα ισα, περιμενω πολλα απ αυτους και απογοητευομαι.
-Ναι καλα το καταλαβα. Δεν κανεις σεξ ε?
-Οχι, κανω.
-Ξενερωτα ομως.
-Υπευθυνα θα ελεγα.
- Αν δεν τρελλαθεις, αν δεν τα δωσεις ολα, αν δεν αφεθεις.(μεγαλες χειρονομιες, μισοκλειστα ματια)
- Θα γαμηθω η θα χεσω, να ξερω?
-Εισαι ξενερωτη.
-Εν γνωση μου ,ειπα να σε συνεφερω, κοντεψαν να με παρουν τα σκαγια.
-ξερεις τι μου την σπαει σε σενα?
-Να στα πω αλφαβητικα?
-Οτι φαινοσουν ερωτικη οταν σε γνωρισα, εκανες αστεια...
- (Και συ ευγενικος αλλα δεν θα επεκταθω)...Ειμαι και κανω. Το οτι δεν γαμιεμαι σαν το κουνελι και δη μαζι σου, δεν αναιρει αυτα τα δυο γεγονοτα.
-Πως την εχεις δει ρε συ?
-Το θεμα ειναι πως την ειδες εσυ.
Αποφασισε αν μισω το φυλο σου, ή αν ειμαι ξενερωτη, ή ψωναρα.
Τι θα σε κανει να νιωθεις καλυτερα?
-Εμενα?!
-Ναι, εσενα. Με λιβανιζεις μιση ωρα για το αν το κανω, πως το κανω, με ποιον το κανω,και ολη σου η κουβεντα -λες και δεν υπαρχουν αλλα θεματα -περιστρεφεται γυρω απο την εξασκηση των γεννητικων μου οργανων και ποια εξηγηση θα σε βολευε καλυτερα για το γεγονος οτι δεν εχουμε πηδηχτει.
-πας καλα? δεν θα σε πηδαγα με τιποτα. δεν σε βλεπω ετσι.
- Μπα?Αποφασισες τελικα πως με βλεπεις?
-Εισαι τρελλη δεν συζηταω αλλο μαζι σου.
-Συζητηση ηταν αυτο? Νομιζα οτι μου εκανες ψυχαναλυση.
-Εχεις τελικα προβλημα με τους αντρες.
-Εχω προβλημα με σενα που μου φερεσαι σαν να ειμαι ηλιθια.Μην κρυβεσαι πισω απο τον μισο πληθυσμο.
-Γιατι το λες αυτο?
-Αστο, μην χαλασουμε την βραδυα.
-Οκ, ενταξει, αν και δεν θελω να παρεξηγηθουμε...
( -μισητο- χαιδεμα στην κορυφη του κεφαλιου) εισαι καλο παιδι κατα βαθος.
-Ευχαριστω πολυ.
.................[μετα απο τρεις γουλιες ποτου].......................

-Ρε συ, μπας και εισαι λεσβια?

Comments

Popular Posts