Ανακοινωσις

Ηowdy.
Τιποτα δεν αλλαξε, παρα μονο ενα μικρο γυαλισματακι, to enhance, to give a general πολυπλευρη idea στου μη αργοσχολους (οπως εμας), που θα μπουνε εδω.
Δεν εβαλα comments, (δεν ειναι αναγκη οι μη-υποψιασμενοι να τρομαξουν με τις αβροτητες που εχουμε ολοι εμεις οι μπλογκερς μεταξυ μας...σγα σγα)
Για την ωρα λοιπον, ολα συνεχιζονται μεσω του λινκ (ναι εκει, ναι ναι, καλα καταλαβες)και το εδω μπλογκ εχει φορεσει τα καλα του.
Σαν τα κυριακατικα λουστρινια και το φτυσιμο στην ανυποταχτη φραντζα.

(Θελει μονο λιγες στιγμες για να "ανεβει" ολο, "ξεκολλαει" αμεσως ντου νοτ ουορι εσυ, εγω κανω ουορι που με την τραμπα ταχω κανει μ*νι με τα τρακερ. Δραμα.)


Αγαπητε αναγνωστη, ανυποψιαστε διαβατη, καινουργιο φρουτο στο ιντερνετ,καλη αναγνωση
Οι οδηγιες χρησεως ειναι απλες.
Πατας πανω στο κουμπακι κατω δεξια που λεει "τα τραγουδια μου"
η πας στο κουμπακι που λεει
Lili's midis
και βρισκεις

τα τραγουδια μου.


Με φοντο την θεικη φωνη μου, ξεκινα να διαβαζεις τα 150 και επιλεγμενα με προσοχη ποστ που εχω βαλει εδω.
Προσεχε να τα διαβασεις καλα, και τα αρθρα και τα προσωπικα γιατι μετα θα βαλω τεστ.
Τριτο βημα ειναι να μου στειλεις μαιλ και να μου δωσεις συγχαρητηρια, και να μου προσφερεις εργασια στο σουβλατζιδικο του ξαδερφου σου του Μπαμπη,
γιατι εχουμε και αναγκες να καλυψουμε.


Μανιανα







Comments

Popular Posts