Πως νιωθω οτι με νοιαζονται, με αγαπανε

Οταν η 13-χρονη πρωην μαθητρια μου, εβαλε το χερι της μπροστα στα ματια μου σε μια βιαιη ανατριχιαστικη σκηνη, ξεροντας οτι δεν τις αντεχω.
Οταν ο κυνικος(στο ονομα και μονο) μου εδωσε το τελευταιο κομματακι σοκολατας του, και μ ακολουθει παντα σε δουλειες που του ξεφουρνιζω τελευταια στιγμη 'οπως παμε για το σινεμα" αδιαμαρτυρητα.
Οταν το γατακι -που μ'εχει πρηξει στα δαγκωματα στις φτερνες οταν παιζει-παιζει παντα στα 10 εκατοστα μακρια μου.
Οταν καποιος θα διαβασει κατι που πιθανον να μ ενδιαφερει και θα μου το στειλει, η θα δει κατι στην τηλεοραση για τον αγαπημενο μου τραγουδιστη και θα με ειδοποιησει.
Οταν το προσωπο των μαθητριων μου φωτιζεται οταν με βλεπουν στον δρομο.
Οταν η κορη μου παραταει το παιχνιδι και ερχεται να μ αγκαλιασει. Χωρις να μου ζητησει κατι να φαει, η να δει τηλεοραση.


Σημερα θα κοιμηθω καλα.:)

Comments

Popular Posts