1)Γαμησι in the second degree

"Μα να με κερατωσει μαυτο το τσοκαρο;
Να ηταν με μια ομορφη το καταλαβαινω." ταδε εφη μια γνωστη.
Και δεν ειναι η πρωτη φορα που τ'ακουω και ΔΕΝ το καταλαβαινω.

Δηλαδη αν τα φτιαχνε με μια κουκλα δεν θα σε χαλαγε το κερατο; θα τον παραδεχοσουν;
Δεν θα ενιωθες δηλαδη οτι δεν εχεις καμια ελπιδα μπροστα της, δεν θα ενιωθες μειωμενη;

Δε καταλαβαινω ρε κοριτσια αυτην την ανταγωνιστικη ταση και το ποσο προσωπικα το παιρνουν μερικες στο αν ο λεγαμενεος τους γαμησε μιαν κλασσατη γκομενα ή μια μπανιερα.
Και συνηθως μπανιερες θα γαμησουν μην γελιεσαι.

Με κοκκινο νυχι, ξανθο μαλλι, κυταριδε κωλο και προστυχη φατσα.
Το αντιθετο σου,ναι σε σενα την κιουρια τα λεω.

Στην δικη μου περιπτωση παλι, που ειμαι και κοντη και με κυταριδε κωλο, παντα με κερατωνουν με μελαχρινες.
Και συνηθως μελαχρινες φιλες μου.
Μελαχρινες φιλες μου που θελουν να γινουν τατου αρτιστ, ή τραγουδιστριες ή που απλα θελουν τον γκομενο που θελω εγω.Η που εχω εγω.
Μυστηριο πραγμα.
και κει ανταγωνισμος και δω ανταγωνισμος;

Οποτες δεν καταλαβαινω ρε κοριτσια αυτο το
"Αν ειναι να παει με αλλη ας παει με ομορφη"
και κει προσωπικο το κανετε;
" Α! ο δικος μου με κερατωσε αλλα εχει τουλαχιστον καλο γουστο, δεν με εκανε ρεζιλι στην γειτονια."
Ναι, βγηκες ασπροπροσωπη, ψωναρα.
Την ωρα που εχωνε ο αλλος το κα*λι του μεσα της, σκεφτοταν εσενα και ποσο πολυ θα ενεκρινες την επιλογη του.



Ηταν και κατι αλλο που δεν καταλαβαινα ποτες αλλα το ξεχασα.
Να μαθω να παιρνω σημειωσεις αλλη φορα.

Comments

Popular Posts