Thursday, March 02, 2006 Μ***κουβεντες

Quiz:
ποιο πλασμα ειναι αυτο που ειναι "μαλακο σαν συννεφο" και εχει "μάτια τιγρης"?
απαντηση
( με μουσικη υποκρουση απο τους survivor)
η υποφαινομενη, apparently.



ρε τι λεει ο κοσμος για να πηδηξει.








Κιαν δεν τους κατσω μπορει και να μου πουνε να παω να πλυνω και κανα πιατο.







Κατα τα αλλα μαλακιζομαι.
Mετα τα αδεξια κομπλιμαν της ημερας απο τους 2 τυπους που συναντησα εκει που πηγα να πληρωθω , πηγα στο μαγαζι και κει ηταν και ο G.
Mου ζητησε συγγνωμη, αποφασισα να με δοκιμασω και πηγα σπιτι του και κει μου βγαλε τρυφεροτητα.
Α, οχι κυριε μου, δεν παιζεις τιμια, μολις που συμβιβαστηκα στην ιδεα οτι απλα ισως( δεν εχω αποφασισει ακομη αν μπορω) θα βρισκομαστε για ενα 'γρηγορο"( στην περιπτωση του, τροπος του λεγειν) μου βγαζεις τρυφεροτητα και χαδακια και με κοιτας στα ματια.
not timio.
Και εχει κατι ματια...σαν 2 βαθιες aqua marines, σαν του μωρου της gerber.
Unπιστευαble.

Comments

Popular Posts