H ζωη μου με αριθμους Tuesday, November 22, 2005

Ειχα 7 σχεσεις.
Η πιο μακροχρονια κρατησε 6 χρονια.
Ειχα 3 φιλες. Ο ενας, αντρας.Τωρα εχω 2.
Εχω μεινει πανω απο (1 χρονο) και επαναληπτικα σε τουλαχιστον 6 χωρες.
Εχω αλλαξει τουλαχιστον 9 σχολεια.
Μιλαω 3 γλωσσες απταιστα και καταλαβαινω κουτσα στραβα αλλες 2( παμε για την τριτη)
Εχω παρει διαζυγιο πριν σχεδον ενα χρονο.
Χωρισα το μαρτη του 2003, μετα τον Αυγουστο του 2003 και τελος τον ιουνιο του 2004.
Ειχα 2 φιλες τουλαχιστον που ειδαν τον συντροφο μου μεσα απο τα δικα μου ματια και σερβιριστηκανε.
Εχω μαθει τουλαχιστον 17 περιπτωσεις οπου εφαγα κερατο. (Και η καθε μια πονεσε πολυ.)
Ο πρωτος μου γκομενος ηταν στα 13. Χωρισαμε στα 19.
Εχω φαει ξυλο απο γκομενο, σε μικρη ηλικια, 4 φορες.
Εχω ανταποδωσει και μαλιστα με ασχημα αποτελεσματα τις 3.(Την πρωτη επαθα σοκ)
Η πρωτη φορα που ερωτευτηκα ηταν στα 5. Τον ξαδερφο μου.
Στα 9 τα "φτιαξαμε" οταν βρεθηκαμε να κανουμε διακοπες ολοι μαζι.
Στα 15 τον φιλησα για το απωθημενο.
Ερωτευτηκε και φρικαρα.
Στα 5 εδωσα μπουνια σε τζαμι απο τα νευρα μου. (ακομα εχω την ουλη.)
Στα 16 εμενα μονη μου.
Στα 23 εμενα σε δικο μου χωρο.
Εχω μεινει ελευθερη πανω απο 3 χρονια.(και ανεγγιχτη)
Η πιο παλια μου και καλη μου φιλια ξεκινησε πριν 23 χρονια.
Πινω 3 τσαι-για την ημερα.
Εκανα εναν γαμο.
Εχω ενα παιδι.
Ειμαι 35 χρονων.
Εχω αλλαξει το χρωμα των μαλλιων μου 3 φορες. και αυτο τα τελευταια 2 χρονια.
Εχω παει απο 61 κιλα στα 75 και στην εγκυμοσυνη.
Και απο τα 70 στα 58 οταν χωριζα.
Τωρα ειμαι στα 64.(αλλα 5 ρε γμτο)
Θηλαζα την κορη μου 3 χρονια.
Εχω αλλαξει σταδιοδρομια 3 φορες.
Εχω κανει 15 επαγγελματα τουλαχιστον.
Ειμαι 1.60.
Δινω παντα 3 ευκαιριες οσο μαλακας και να ειναι ο αλλος.
Το ρεκορ μου διαφορας ηλικιας προς τα πανω ειναι 20 χρονια.
Το ρεκορ μου διαφορας ηλικιας προς τα κατω ειναι 13 χρονια.
Γυρναω παντα 2 φορες στο σπιτι οταν φευγω για να σιγουρευτω οτι ολα ειναι κλειστα(αφηρημαδα γαρ)
Φτιαχνω(χρησιμοποιω τον ορο πολυ γενναιοδωρα) το σπιτι μια φορα στις 10 μερες.
2 φορες την εβδομαδα βγαινω εξω τα βραδια.
5 ειναι τα χρονια που εχω κανει πιανο(και δεν θυμαμαι γρι, φυσικα)
Ο πιο μικρος μου μαθητης ειναι 6 χρ.
Ο πιο μεγαλος 42.
Ο κολλητος μου ειναι 42.
Η γατα μου ειναι 11 χρ.
Ο σκυλος μας 12.

Ειμαι λυπημενη μια φορα στο διμηνο περιπου.
Αρπαζω μια-δυο φορες την εβδομαδα.
Αν μιλησω με την μητερα μου αρπαζω μια δυο φορες στο πενταλεπτο.
Φωναζω τουλαχιστον 2 φορες την ημερα.
Μπαινω στο ιντερνετ 3-4 φορες την ημερα.
Εχω 3 φανερα μπλογκ.

Εχω εμφανιστει για 2 χρονια στην τιβι, και μετα εκανα γκεστ εμφανισεις(γυρω στις 7 νομιζω)
Μπηκα 6 φορες σε περιοδικα και μια σε εφημεριδα(δισελιδο)
Εχω "πεσει" πανω στην Βισση 3 φορες, στα πιο απιστευτα μερη.(και δεν ειμαι φαν)
Εχουν μπει 2 γνωστοι μου σε ριαλιτι, ως τωρα.
Εχω γραψει 3 φορες αρθρα για περιοδικα και ενα βιβλιαρακι.
Εχω ενα μεταλλιο στην ενοργανη και εβαλα πουεντ στο μπαλετο στους 6 μηνες.

Ξερω 700 τραγουδια(τουλαχιστον)
Εχω 450 τραγουδια για καραοκε.
400 βιντεοκασετες.(τι θα τις κανω??)


Ειχα συνολικα 6 γατες, 4 σκυλια,2 ψαρια,8 πουλια,6 κοτοπουλακια,2 λαγους, 20 σαλιγκαρια, 3 καμπιες, 4 χελωνες, ενα σκατζοχοιρο, 4 χαμστερ, 4 ινδικα χοιριδια, 3 ποντικακια(το ενα το βρηκα στον δρομο-χαρα που εκανε η μανα μου), ενα βατραχο, καμια 10ρια γυρινους, μια ταραντουλα, ενα φιδι.

Εχω αρρωστησει ψιλο σοβαρα 2 φορες.
Εχω 4 προβληματα με τα οστα μου(αυχενικα, μεση κλπ)
Εχω κοψει το τσιγαρο κοντα 2 χρονια.
Καπνιζα 2,5 πακετα, φανατικα.

Εχω ερωτευτει 7 φορες, ενθουσιαστει καμια δεκαρια, και αγαπησει 2.
Εχω μετανιωσει μονο μια φορα.
Γιατι ηταν νουμερο.
Οι ενθουσιασμοι μου κρατανε 3 μερες.
Η αφοσιωση μου κραταει χρονια(δεν εχω κουμπακι off)
Κρατησα μια υποσχεση για 13 χρονια.



Μου πηρε συνολικα 5 λεπτα να γραψω αυτο το ποστ αλλα 40 λεπτα να σκεφτω και να θυμηθω τα ανουσια γεγονοτα.

Comments

Popular Posts