Η καλυτερη ηλικια

Η κορη μου εχει αναπτυξει εναν τροπο παιχνιδιου με τον πατερα της που συμπεριλαμβανει σκαρφαλωματα πιανομαι απ οπου βρω γιαν ανεβω στους ωμους σου, φαγωμα ποδιων-σαντουιτς και αλλα.
χτες λοιπον την πηρε στους ωμους του και εκεινη του επιασε την μυτη οπως κανει συχνα πυκνα για να τον πειραξει.
μονο που το πιασιμο μυτης κρατουσε ωρα.
"Γιατι με κρατας?" την ρωτησε τελικα
"γιατι εκανα πριτσακι και δεν θελω να μυρισει"



Μια αλλη φορα, περπατουσαν και βρηκε μια πετρουλα.
Την κρατουσε στα χερια της ωσπου απορημενος ο πρωην μου την ρωτησε
"γιατι την κρατας?"
"γιατι ειναι μικρη και θα μεγαλωσει"
"και πως θα μεγαλωσει?"
"θα την βαλω στο νερο."
και οντως μολις φτασαν σπιτι την εβαλε σε ενα αδειο βαζακι με νερο .



Προχτες την βρηκα μισογυμνη με το σουτιεν μου να της πεφτει ως το βρακι, και μια σερβιετα μου χωμενη στο βρακι της.
Διπλωμενη.
Και γω μικρη εβαφα μπαμπακι μαυρο με το μαρκαδορο και το κολλαγα με σελοτειπ για να χω "τριχες σαν την μαμα".
σε ποιον θα εμοιαζε η κορη μου?

Comments

Popular Posts