Monday, May 23, 2005 Eurovision και το δαχτυλο.

Γιουροβιζιον δεν βλεπω.
Το ομολογω.
Χανω πολυτιμους, στους κολπους των ομοφυλοφιλων-φιλους μου και οι πανταχου lifestyle ψωναρες φωναζουν otan to δηλωνω,
κατακλυζομαι με επιφωνηματα
"Εισαι καλα;Πεθαινω! ΠΕ-ΘΑΙ-ΝΩ!"
'Εδω μεχρι και η Βισσυ πηγε!"
(Χεστηκα για την Βισση αλλα αυτο ομολογω οτι δισταζω να το ξεστομισω μπροστα τους γιατι τοτε θα μου κανουν δωρεαν υστερεκτομη,... αφου συνελθουν απο το εμφραγμα)
Αλλα δεν βλεπω.

Βαριεμαι.

Μικρη ναι.
Και Αμπα και Τσανακλιδου θυμαμαι.Το ειδα τοτε με τον Ρακιντζη, αλλα τοτε δεν πιανει, ηταν κωμωδια.


Οταν τραγουδουσα, ειχα γνωρισει πολλους μουσικους που θελανε να στειλουν κομματια και με ρωτουσαν αν ενδιαφερομουν.
Εβρισκα ομως τα κριτηρια επιλογης πολυ μυστηρια.
Πως απορριπτεις του Αιγαιου τα μπλουζ, του Μπιγαλη, και του ζητας να δωσει την Μελισσουλα?
Μετα, οταν εγινε με βοτινγκ, πως βαζεις το μπουμ μπουμ της Σαμπρινας στα τελικα;

Πως στελνεις τον Ρακιντζη??!?

Ο ανθρωπος εχει γραψει πολυ ωραια τραγουδια οταν μεγαλωνα και μερικα ηταν συνδεδεμενα με την σχεση μου.(Ειδικα το "εισαι σαν κουνελι", για τους πιο παλιους)
Ομως, ειναι φαλτσος.
Και το τραγουδι ηταν (αρχαια ελληνικη)τραγωδια.

Promotion σου λεει.
Ισως γι αυτο το στειλανε.

Με τον Σακη παλι...τι μαπα τραγουδι ηταν το Σεικ ιτ?
Ισπανο-ελληνο-τεκναζιδικο-γυμναστικο πατσγουορκ.
Δεν το ειδα.
Ο Σακης, δεν μαρεσε σαν νινι.
Τωρα που μεστωσε και σταματησε να λεει μαλακιες στις συνεντευξεις του, μου αρεσει.
Η φωνη του ωριμασε αλλα δεν ειναι ομως, και το κατι άλλο.



Και ερχομαστε στο σημερα.
Εχω παει στον κολλητο, παρεα με την κολλητη και την μικρη.
Εχουν στρωθει στην μεγαλη τι-βι και εχω παρει το παιδι μεσα να το κοιμησω.
Αναγκαστικά λοιπον χαζευα.
Μου αρεσε ομολογουμενως το χορευτικο σημειο με την λυρα, οπως και μου αρεσει η λυρα σ αυτο το σημειο, αλλα κατα τα αλλα δεν τρελλαινομαι με το τραγουδι.
Εχω ανοσια στις πλυσεις εγκεφαλου(δουλευα σε ραδιοτηλεοπτικο σταθμο...και ξερω πως γινεται νουμερο ενα το κλασιμο μιας αγελαδας,αν θελανε.)


Και αρχιζει η βαθμολογια.
Πεφτει το πρωτο δωδεκαρι στο αναλατο χαζοχαρουμενο ντουετακι απο την Λετονια, και αναρωτιεμαι ποια υποαναπτυκτη χωρα εχει μεινει στην εποχη του Donnie και της Marie Osmont.
Προχωραμε λιγο ακομα...
Κι αλλο δωδεκαρι.

Παω στο σαλονι και μου εξηγουνε οτι δεν μπορουμε να ψηφισουμε τον εαυτο μας.
Οκ.
Fair enough.
Mετα μου εξηγουνε οτι οι γειτονικες χωρες παντα ψηφιζονται μεταξυ τους....
Οκ...νομιζω....


Και αρχιζουνε να πεφτουν τα δωδεκαρια...σε μας

Και αρχιζω να σκεφτωμαι.
.
Αν εγω, (η Ελλαδα) θελω να βγω πρωτη, και φοβαμαι την Ελβετια πχ, επειδη ηταν εξισου καλη, δεν θα δωσω την ψηφο μου σ' αυτην αλλα στο πιο βλαμμενο τραγουδι.
Ειναι λογικο.
Και λογικο ειναι επισης να σκεφτει ετσι και η αλλη χωρα.
(αν και καποιοι ξενοι δεν εχουν αυτην την πονηρια, thank God)


Και αρχισα να γελαω στην ιδεα οτι καποια απο τα δωδεκαρια μας ηταν τετοια.

Για την Ολλανδια, εχω μια εξηγηση.


(Σημειωση: ακολουθει΄λεπτομερη αναλυτικη εξηγηση του τραχανα...βαρεtο, προσπεραστε)


Η Ολλανδια ειναι μια χωρα η οποια τα τελευταια 30 χρονια φιλοξενει στο πανθεον των διασημων της ενα γκρουπ που λεγεται trio Hellenique και το οποιο εμφανιζεται στην τιβι, συναυλιες, εστιατορια κλπ.
Το ξερω διοτι ο πατερας μου τελεσε μελος του γκρουπ 2-3 χρονια.
Οι Ολλανδοι γνωριζουν την ελληνικη μουσικη.

Η Αγγλια παλι, βγηκε να πει ενα τσιφτετελοειδες κομματι και η κοπελλα απετυχε να το "μεταδωσει" αρα μαντευω οτι στην Αγγλια, υπαρχει μια στροφη προς την ανατολιτικη μουσικη και γιαυτο τους αρεσε.
Εκτος κιαν πηγε ολο το ψωνισμενο "γραφω -σε -περιοδικα, μενω- στ -αστερια- παω- μυκονο- και- ειμαι- φιλη- της- Βισση-" λομπυ, στο Λονδινο για ενα ταξιδακι αστραπη και να ψηφισει(σιγα μην δεν το κανανε)

Η Σουηδια παλι, ισως να το κανε λογω Πασχαλιδου, η Παπαριζου.
(Πρεπει να πω οτι τα σχολια της πρωτης με ξινισμενο ναζι ξεπερνανε τα ορια της ευπρεπειας. "Ενταξει Πολωνια, θα το θυμομαστε αυτο"
Ρε ουρτ. Τοση σαχλα δεν την αντεχει ουτε ο δικος μου-θετικα προδιατεθειμενος- οργανισμος )


Η Αλβανια και λοιπες γειτονικες χωρες ισως πραγματι να τους αρεσε, ισως να θελουν να γινουν Κυπρος στην θεση της Κυπρου του χρονου, ...δεν ξερω.
Ακουσα οτι η Παπαριζου ειχε κανει συναυλιες τους τελευταιους μηνες εκει για να τους ειναι γνωστο το τραγουδι...



(EΔΩ ξαναρχιστε το διαβασμα)

Καθομουν λοιπον και γελουσα με την εκδοχη να εχουμε ψηφιστει εν μερει γιατι ειμασταν καλυτεροι απο τους υπολοιπους (αν και μενα μου αρεσε το Λας βεγκας με τον τυπα) η γιατι ειμασταν χαλια.
Παρακολουθουσα ολη την διαπλοκη και την ιντριγκα στο μεγαλειο της.

Φιλκες και εχθρικες σχεσεις= ψηφοι.

Καμια σχεση με το τραγουδι καθ' εαυτου.
Γι αυτο το γουσταρουν οι τρελοκαμπερες, γελασα μεσα μου.
Εχει δραμα, σασπενς και πισωπλατα μαχαιρωματα, τροπος του λεγειν.

Ας πουμε με το ποσοστο Αλβανων που εχουμε στην Ελλαδα, θεωρησα περιεργο που το 12ρι μας δεν πηγε στην Αλβανια, και το 10 στην Κυπρο.
Εκτος να κανω λαθος, μπηκε "δαχτυλος"
Κι αν μπηκε, παρακολουθουμε τα παντα εκτος απο διαγωνισμο τραγουδιου...
Ολα ειναι τσοντα.


Θυμηθηκα κατι που διαβασα.
Η Ιρλανδια στελενει παντα μαπα τραγουδιστες γιατι η οργανωση της Γιουροβιζιον την γονατισε οικονομικα. Και σκεφτομαι εμας. Τους Ολυμπιακους, την γιουροβιζιον...που θα πληρωσω εγω και συ για να μπορεσει ο ηδη χεζομενος στο χρημα να βγαλει περισσοτερο χρημα με τις διαφημησεις.



Η μικρη κοιμηθηκε.
Ο Δαντης ανεβηκε στην σκηνη με την Παπαριζου και την Πασχαλιδου.
Σκεφτηκα την Μποκοτα.
Ασχετως με το αν την συμπαθω η οχι πρεπει να ειναι σοβαρο χτυπημα να περιμενεις 20 χρονια να παρουσιασεις την Γιουροβιζιον και μολις σε αναπληρωσουν να κερδιζουν και να δικαινωνται εμμεσως για την απολυση σου.
Σκεφτηκα την Τοπαζη.
Παντρευτηκε τον Δαντη, αμελησε την καριερα της(και ειχε φωναρα η γυναικα), κανανε προσπαθεια να πανε Γιουροβιζιον που απετυχε(τοτε με τον Ρακιντζη), ο τυπος φημολογειται την αφησε για αλλη την οποια θελει τωρα να παντρευτει...και κερδιζει το τραγουδι του.
Πικρα.
Σκεφτηκα αυτες τις δυο γυναικες, ασχετως με το αν συμφωνω η οχι μαζι τους και ενιωσα ασχημα γι αυτες.

Το να νιωθεις αδικημενος(-ασχετα με το αν εισαι πραγματικα η οχι, δεν εχει σημασια- )και να μην δικαιωνεσαι απο τις καταστασεις ειναι απαισιο συναισθημα.


Το αγγουρι που τρωω συνεχιζεται και εχω ζοριστει οσο ποτε...
Συναισθηματικα, οικονομικα, και τωρα επαγγελματικα...
Το καραοκι δεν λειτουργει πια οπως πριν...
Ισως επειδη σταματησα να πινω?
Ισως επειδη τα προβληματα μου πυκνωσανε και εγειρε η ζυγαρια?
Μπουχτισα;
Θελω να ξεχαστω.
Να γραψω, να γραψω για τηνγιουροβιζιον, την ερωτικη ζωη της μπεκατσας και να εκφρασω την απορια μου για το ποσα ειδη μυξας υπαρχουν.
Bοη θηστε με κωλοπαιδανα μεινω στην κοσμαρα μου, τα βαριδια των προβληματων με τραβανε προς την γη και αλλες σκεψεις....ΑΑΑΑΑαααααααργκγγκκγκγχχχχ
(καταραμενες τραπεζες)...
Εδω να δεις" δαχτυλος" που μπηκε.
Αρχοντα με κανανε.
Των Δαχτυλων...



Θα το δω του χρονου?
Θεε μου, ας ελπιζουμε οτι θα χω καλυτερη ψυχολογικη κατασταση να κανω κατι αλλο...
(sex, ας πουμε)



Να βαλουμε και κατι αλλο...
Καπου αλλου...

Comments

Popular Posts