Monday, September 12, 2005 Tον τιναζετε; τον πλενετε η τον σκουπιζετε;

Οχι, δεν ειναι λογοπαιγνιο.
Ειναι ακριβως αυτο που καταλαβατε.
Αφορμη κατι που διαβασα στην βας.
Θυμηθηκα ποσο πολυ ειχα εκτιμησει εναν γκομενο που που παντα σκουπιζοταν αφου κατεβασει το καπακι της τουαλετας ΚΑΙ πλυνει τα χερια του.
"γιατι παντα μενει μια σταγονα"
OKεεεεειιιιι...too much information. Please !.



Ομως αυτη η φρασουλα με εκανε να ρωτησω φιλες μου...υπηρχαν αυτοι που απλα τιναζανε (ωραια μυρωδια θα ειχανε), υπηρχαν τα παντελως γουρουνια που ουτε στο κεντρο δεν στοχευανε και γεμιζανε το καθισμα ουρα(εχω πεταξει εξω απο το σπιτι μου τον γκομενο της πρωην κολλητης μου γι αυτο τον λογο, οταν αντικρυσα ΟΛΟ το καθισμα κατουρημενο) Και τελος...υπηρχαν τα παιδια απο σπιτι.
Που πλενανε τον Μαλεουτσο καθε μερα.

Eνιωθα θαυμασμο και εκτιμηση για τις μαναδες τους που τους μαθανε να ειναι καθαροι και να σεβονται την τουαλετα που θα χρησιμοποιησει καποιος αλλος.
Ειδικα αν ειναι γυναικα.
Δειχνει καλη ανατροφη.


Τωρα εγω, τοχω δηλωσει, δεν ειμαι φαν του οραλ σεξ και ειδικα χωρις προφυλακτικο, νο ουει, αλλα αν ημουν, πιστευω οτι θα με απασχολουσε το θεμα της υγιεινης...
Δεν περιμενω απαντησεις και σιγουρα δεν περιμενω απαντησεις "εγω δεν πλενομαι/σκουπιζομαι" και ειμαι σχεδον σιγουρη οτι θα λαβω απαντησεις του στυλ "εγω τον εχω στο τουρσι μωρη ξεκολι*ρα, θες λιγο";
Αλλα περιμενω απο τις γυναικες να πουν την γνωμη τους.
(Αντε γιατι για πολυ καιρο τεθηκε θεμα της γυναικειας καθαριοτητας/ μυρωδιας.)




Comments

Popular Posts