Saturday, July 30, 2005 η φιλοσοφια μου.σο φαρ

Χρυσοι κανόνες

1)'Οταν ερμηνεύω τα κίνητρα του αλλου. 70% περιγράφω εμενα(η τους γονείς μου) και 30% -πιθανον- τον αλλον.(και αυτό γιατί εχω καλές γνωσεις ψυχαναλύσης)Για τον αβερετζ περσον που δεν τοχει ψαξει...θα λεγα ότι η αναλογια αλλάζει δραματικα.

2)Οι καλές προθεσεις είναι ότι χειρότερο.
90%ανακατευεσαι εκει που δεν σε σπέρνουν, τα κάνεις σαλάτα και ο άλλος νιωθει ενοχές που θυμώνει μαζί σου, αφού δεν είχες κακό σκοπο
Η λύση μου, μετα από 35 χρονια.
"με αφορά μόνο το αποτέλεσμα"

3) Η ηθική.
Φανατική οπαδός της καταλαβα πόσο πολύ λάθος ήμουν να λέω συνέχεια"αυτό δεν είναι σωστο', "πρέπει" κλπ
Καλώς η κακώς, αυτους τους περιορισμούς είχα αναγκή ΕΓΩ για να νιώθω καλά και δεν εχω δικαίωμα να πρήζω τον υπόλοιπο κοσμο.
Φοβού τους οπαδους της φανατικής αλήθειας και αρετης ειναι δογματισμος.
Ζούνε ακόμα στον κόσμο του παραμυθιου.(και σε καινε στην πυρα αν ξεστρατίσεις)


4)Δεν υπάρχουν φιλίες μεταξυ αντρών και γυναικών, σε γενικές γραμμες.
if you are fuckable(και αυτό σημαίνει ότι δεν θυμιζεις υπερβολικά την μαμα του η την γιαγιά του)δεν είναι φίλος σου.
Ασχετως αν εσύ είσαι.


5) κάθε ωραία ιδεολόγική, ρομαντικη ιδέα χαλάει σε ένα συστατικό.
Τον ανθρωπινο παράγοντα.


6) Η γη είναι δανεικη από τα παιδιά μας.
Τα παιδιά μας είναι δανεικά για 10-14 χρόνια.
Μέτα κάνεις τον σταυρό σου και ελπίζεις να εχεις κάνει καλή δουλειά.
Είμαστε φίλοι των παιδιών μας και δεν το ξέρουν και τα παιδιά δεν είναι φίλοι μας και δεν το ξέρουμε.


7)Μην αλλάζεις ποτε αυτά που σε κάθορίζουν για μια σχέση.
Αν σου αρέσει το τζογκινγκ, μην πεις το πρωϊ (Να μείνω να χουζουρέψω με το ζουζούνι μου)γιατί περνάς το μνμα στον εαυτό σου ότι η ζωή σου μεχρι τώρα ήταν απλά ενας προθάλαμος οπόυ περίμενες.
Τα μαλλιά, οι φίλοι, το ντύσιμο και η δουλειά είναι οφ λίμιτς.(εκτός αν και συ ήθελες μια αλλαγη)
Είναι οι επίλογες και τα στηριγματά μας, η εικόνα του εαυτού μας, πριν και μετα το γκομενικο.

8) Όταν ενθουσιάζεσαι, φυγε και δώσε ραντεβού την μεθεπόμενη.
Πήγαινε σπίτι σου και δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να ηρεμήσει.
αν πεφτεις με τα μούτρα ο μπουρδοεντοπιστης βραχυκυκλώνει.(γλυτωσα από φοβερα μπλεξίματα απο τότε που το τηρώ αυτό)

9)Μακριά από ναρκομανείς, παντρεμενους/σε διασταση/πρόσφατα χωρισμενους(they are not available, simple as that),τζογαδορους, αμφι, και πότες.

10)Μην εμπλέκεσαι σε κόντρες, ότι πολεμας, θεριεύει.
Εχε πίστη ότι όλα θα φτιάξουν και ολα εχουν καποιο σκοπο

Comments

Popular Posts