Tuesday, June 28, 2005 Πινις ενβυ

Ετσι, για να ξεγελασουμε και τον Γουγλη...
Για πολλα χρονια, απο τοτε που μετακομισα στην Ελλαδα για να ειμαι ακριβης, μου εκανε εντυπωση η διαφορα κουλτουρας νοοτροπιας.
Οταν εισαι σε αραβικη χωρα, με τις μπουργκες και τα ολα της, περιμενεις να υπαρχει διαφορα, ουσιαστικη.
οταν ομως προσγειωνεσαι σε μια χωρα με αυτοκινητα, τηλεοραση, ιδια στα ολα της, μενεις μαλακας με πολλα.

Ολα αυτα τα χρονια εχω κατηγορηθει για ξενομανης.
ανθελληνιδα.
Μην τυχον και πω τα στραβα οπως Εγω τα βλεπω...δεν εχω δικαιωμα εφοσον ειμαι μονο κατα το ημιση ελληνιδα...
Πρεπει να λιβανιζω την χωρα αυτη και τους κατοικους της αλλιως θα πεσουν να με φανε.
Η κλασσικη ατακα"τοτε γιατι μενεις εδω?" ηταν το τελευταιο επειχειρημα.
λες και για να ζεις εδω πρεπει να εχεις μια τυφλα ναααα και να πιστευεις οτι ζεις στην Ωραιοτερη χωρα του κοσμου, με τους καλυτερους ανθρωπους κλπ κλπ

Να μην τολμησω να κατακρινω τον γλειωδη απατεωνα που χρεωνε 10 χιλ την σαλατα στους τουριστες, ουτε το εκπαιδευτικο συστημα, ουτε τους ταξιτζηδες, ουτε τα θρησκευτικα στα σχολεια, ουτε την προπαγανδα περι τουρκων,...αμεσως ημουν ενοχλητικη.
Αντιπαθητικη.


Χεστηκα.
Πραγματικα.
σε νοιαζει η γνωμη ανθρωπων που εχουν ενα δραμι αντικειμενικοτητας και μπορουν να πουν τα πραγματα με το ονομα τους και να μην κρυβονται πισω απο μαλακιες οπως το "διαφορειτικο dna" και "ολοι εξω μας ζηλευουνε"...
Το κομπλεξ του Ελληνα ειναι φοβερο και αδιαμφησβητητο.
Και ως γνωστων οταν εισαι με κομπλεξικους, προσεχεις και τι λες, και πως φερεσαι, και τι κανεις, αναγκαστικα.


Τα χρονια περασανε, ανακαλυψα και αλλα.

Κυριως στον τομεα της μητροτητας, της υγειας, των νομων.


τα τελευταια χρονια εχω ανακαλυψει ποσο πολυ ανδροκρατουμενη ειναι η κοινωνια.
εχω νιωσει ΚΑΛΑ τι σημαινει να εισαι χωρισμενη με παιδι.
Εχω ενα γκρουπ υποστηριξης για γυναικες που δεν εχουν τους δικους τους εδω, και αντιμετωπιζουν προβλημα με τον συζυγο που πηγαινοερχεται οποτε θελει και δερνει.
Τον συζυγο που δεν πληρωνει διατροφη και η γυναικα δεν εχει να ταισει το παιδι της.
γυναικες που δεν προσλαμβανονται γιατι"τι θα κανεις αν αρρωστησει το παιδι?"
Γυναικες που παλευουν καθημερινα ενα συστημα που τις καταπινει.
Ο νομος δεν βοηθαει ουτε να παρει χρηματα.
ο νομος δεν βοηθαει την κακοποιημενη.
Δεν αναγνωριζει τον βιασμο απο τον συζυγο, ουσιαστικα(τυπικα μονο)
Ξερετε ποσο παει φυλακη ενας βιαστης?


γνωστος βιαστης και δολοφονος...βγηκε...ποσα χρονια εμεινε μεσα?
διαιρεστε το.


Οσες φορες σε συζητησεις καταδικαζα το κερατο για τον πονο που προξενει στο ετερον ημιση, ακουγα "ζεις στον κοσμο σου"
Μολις το φαγα ακουγα
"εισαι πικραμενη"


Οταν εκνευριζομουν για αδικιες, οπως εκνευριζομαι και τωρα, ακουγα διαφορα...ομως απο τοτε που χωρισα εγινε λιγο πιο συγκεκριμενο.
Εχεις πινις ενβυ με κατηγορησε καποιος καποτε.
Μισεις τους αντρες, μου πεταξανε κατα καιρους(δεν μιλαω για εδω, απλα το σχολιο υπηρξε αφορμη να θυμηθω καποια πραγματα και να τα γραψω, λογο τιμης)

Τα ιδια παντελη μου τα ιδια παντελακη μου.
Αν δεν λατρευω δηλαδη το χωμα που πατανε η δεν τους βρισκω ελαφρυντικα, τοτε...οπως και με το θεμα της Ελλαδας,...πρεπει να εχω προβλημα, να ειμαι λεσβια, να φταιει ο γαμος μου η οτιδηποτε αλλο.
πολυ ευκολο δεν ειναι ολο αυτο?


Δεν μπορω να μισησω κατι για το οποιο εχω τοσες ελπιδες, με απογοητευει συνεχως, και μονιμως ψαχνω να το δικαιολογησω.(ενω δεν θελω)


Ομως εφτασα σε ενα σημειο να αδιαφορω αν τους αρεσω, αν ειναι ευχαριστημενοι μαζι μου, και να με τραβανε, αν δεν εχουν λιγη ουσια.

Περιμενω απ αυτους οτι περιμενω απο συνανθρωπους μου.
Δεν μπορω απο την μια να νταντευω και απο την αλλη να σκυβω το κεφαλι.
Θα θαυμασω οποιον το κερδιζει.θα σεβαστω οποιον με σεβαστει.
Θα νταντεψω το παιδι μου.
Το ανηλικο.



Και ειλικρινα, κουραστηκα να με ενημερωνουν συνεχεια για το τι εφε κανω στο πουλι τους.
Για μενα, δεν ειναι το κεντρο του κοσμου μου, το πουλι του γκομενου, θα ναι του αγνωστου?
Η ειναι πλεον τοσο far gone στο καλαμι που νομιζουν οτι ετσι θα κολακευτω?



'Εχω πινις ενβυ, ειμαι αγαμητη και λεσβια
Και θα με ξεσκισει το google παλι








Comments

Popular Posts