69 πραγματακια Sunday, September 04, 2005

1)Θεωρω οτι εχω expression compulsion didorder.Οτι μπαινει, πρεπει να βγαινει.Οτι συναισθημα, σκεψη, να ξαναβγαινει σε (τελειωτο)μπλα-μπλα,τραγουδι, χορο, γραψιμο, φωνες κλαμματα η χαδια.
2)Καποτε ημουν ειλικρινης(και οποιον παρει ο χαρος) Τωρα ειμαι φιλαληθης(αν δεν υπαρχει λογος γιατι να πληγωσω?)Δεν λεω ψεμματα, (ξεχναω τι ειπα και γινομαι ρζιλι.)
και ειμαι τιμια.
3)Μου αρεσει να τρωω εξω και θελω καλο σερβις.Μου αρεσει ο σινεμας, αλλα θελω λιγο κοσμο και διαδρομο οποτε παω συνηθως πρωινα η οταν περασει η πρωτη φουρνια.
4)Μιλαω δυνατα και μπορω να παρω τον αλλον μονοτερμα για πανω απο 20 λεπτα.Ευτυχως οι περισσοτεροι βρισκουν τις ιστοριες μου αστειες.
5)Δεν συμπαθω ευκολα ουτε αντιπαθω ευκολα.
6)Παλια ημουν self righteous και τρομερα ηθικη.Συνεχιζω να ειμαι ηθικη. αλλα δεν πρηζω τον αλλον με την δικη μου φιλοσοφια "ως σωστη".Μεγαλωσα.
7)Εχω φαει κερατο σε ολες μου τις σχεσεις.Τα πρωτα χρονια δεν με χαλαγε, ηξερα οτι δεν ηταν προσωπικο. Οταν αρχισε να γινεται με ατομα δικα "μου", πονεσα.Τα τελευταια χρονια τουλαχιστον 2 το κανανε με φιλη μου.
8)Καπνιζα απο τα 17 μου, 2,5 πακετα.Πλεον δεν καπνιζω και με ενοχλει να το φυσανε προς το μερος μου.
9) Εχω γραψει 2 βιβλια και ενα σεναριο.
Το ενα βιβλιο το εκδωσα.Οχι δεν με θεωρω συγγραφεα. απλα εχω πραγματα να πω.
10)Δεν εχω καθολου PR και διπλωματια.Αν ενα δωρο δεν μου αρεσει θα το πω.
11)Οταν τσακονωμαι, εχω βρομοστομα και μιλαω πολυ ασχημα.
12)Η αντιμετωπιση μου στην σταση οπου πρεπει να κατσω εγω απο πανω, ειναι αυτη ενος τριχρονου με το rubiks cube. (Αν ζητηθει κατι πιο εξεζετημενο δε,I blow a fuse.)
13)Δεν μου αρεσει η ιδεα του δαχτυλου. Ειδικα αν υπαρχει νυχι η δεν εχουν πλυθει τα χερια αμεσως πριν, γινομαι στρειδι.
14)Το πρωι πινω αγγλικο τσαι με γαλα(ναι, κανεις δεν ειναι τελειος)
15)Μισω, μισω, ΜΙΣΩ, το καθημερινο πρωινο ξυπνημα. Νιωθω σκλαβα.
16)Υπηρξα job slut.Εκπαιδευτρια σκυλων, πωλητρια(πολυ κακη, εκτος απο το χρυσοχοειο),γραμματεας, μπαργουμαν, εφτιαχνα εικονες, παραγωγος και παρουσιαστρια εκπομπων τηλεορασης,σερβιτορα(πολυ κακη), μοντελο προσωπου, μοντελο ζωγραφου (πολλα φραγκα), delivery girl, τατου αρτιςτ,ζωγραφος, ηθοποιος(και σιχαθηκα το επαγγελμα μετα απο 6 μηνες),και αλλα που τωρα δεν θυμαμαι.
17)Εχω παραπανισια κιλα.Υπαρχουν φορες που με νοιαζει, και αλλες καθολου.
18) Με αγαπανε πολυ οι μυθομανεις και οι foot fetichists.Εγω παλι οχι ιδιαιτερα.Mε μισουν οι πεθερες, οι ωραιοπαθεις/εγωπαθεις/ναρκισσοι/ματσο αντρες. Και τους καταλαβαινω.Γιατι τους καταλαβαινω.
19)Τα ειχα με bisexual.(Μεγαλη ιστορια)
20)Εχω το ταλεντο να βγαζω σε 5 λεπτα την μαλακια(αν υπαρχει) στον αλλον.Ο πρωην μου ελεγε οτι ειμαι σαν καθρεφτης.
21) Εχω μεινει φιλη με ολους τους πρωην μου, εκτος του πρωην αντρα μου.Εχω χασει επαφη μαζι τους οταν παντρευτηκα τον πρωην αντρα μου γιατι τον στεναχωρουσε.
Και τωρα στεναχωριεμαι εγω.
22)Δεν εχω εγωισμο, δεν ξερω τι σημαινει παιχνιδι. Θελω να σε παρω τηλεφωνο? Θ σε παρω. Σε γουσταρω? θα ερθω σπιτι σου καθε μερα μεχρι να μου πεις "φυγε λιγο ρε παιδακι μου"(και δεν θα παρεξηγηθω)
23)Τρελλαινομαι με την αλαζονια και την ξυλινη γλωσσα.Δεν εχω χρονο να αναπληρωσω τα κενα που αφησαν οι γονεις του καθενος.
24)Δινω ελεημοσυνη
25)Φοραω second hand ρουχα, και δεν ακολουθω την μοδα.
26) Εχω κανει 7 μεγαλες, συναισθηματικο -σεξουαλικες σχεσεις στην ζωη μου και 4-5 μικροτερες.Εχω συζησει 5 φορες.
27)ξενερωνω με την ζηλεια και την κτητικοτητα.
28)Δεν τα παω καλα με το νοικοκυριο και εχω πολλα πραγματα...χαος.
29) τα ειχα με 4 Μανους στην ζωη μου. Εφαγα κερατο με 6 Μαριες. Ολα τα κερατα ηταν με μελαχρινες ζγουρομαλλες.Εγω εχω ξανθο ισιο μαλλι.
30)Ειχα 4 σκυλους στην ζωη μου,6 γατες, ενα σκατζοχοιρο, εκατομυρια χαμστερ, 3 χελωνες, 5 πουλια(που ελευθερωνα μετα),2 ποντικακια, 4 ινδικα χοιριδια(ολα στον ωμο), 3 κοτοπουλακια, 3 κοτοπουλακια νανους, 2 λαγους(η κουνελι?),καμπιες και σαλλιγκαρια, ενα φιδι, μια ταραντουλα και ενα ζωο ακαθοριστης προελευσης στο κρεβατι μου για 5 χρονια.
31)Βλεπω πολυ τηλεοραση.
32) αν δεν κοιμαμαι αρκετα ειμαι γκρινιαρα, κακοδιαθετη, και εντονη.(πιο πολυ)
33) Δεν με ενδιαφερει να ειμαι πρωτη.
34) Μου αρεσει να ερχομαι στην ωρα μου αλλα απο τοτε που παντρευτηκα και γεννησα ο χρονος μου δεν ελεγχεται απο μενα.
35) Βαζω παντα προφυλακτικο, ακομα κιοταν ημουν παντρεμενη(και τι καλα!)Πιο μικρη δεν εβαζα τοσο φανατικα.
36)Οταν βαφομαι, ειμαι μια κουκλα. Δεν βαφομαι συχνα, ουτε φτιαχνω τα μαλλια μου και φοραω ρουχα με τρυπες.Ι dont care ρε παιδι μου.
37) Μου αρεσουν οι ξανθοι σκανδιναβικου τυπου αντρες.(good luck to me)
38)κατα βαθος ειμαι ντροπαλη.
39)Δεν αντεχω τα κακομαθημενα παιδια.Παλια δεν μου αρεσαν τα παιδια, σκετο. Νε την κορη μου μαθαινω να τα γνωριζω και νατα καταλαβαινω.
40) Εχω κατι το αντιπαθητικο επανω μου, αλλα δεν εχω βρει τι.Στο φεις του φεις εννοω.
41)Exω ατελειωτη υπομονη αλλα οχι με ανθρωπους-παιδια, ουτε με bullies.
42)Εχω επισης μια απιστευτα μεγαλη κωλαρα.(Οχι δεν ειναι καλο αυτο, ειναι σαν της θειας σου απο την Κωλο-πετινιτσα)
43)Δεν ξεχωριζω μαρκες αμαξιων.Μονο το σμαρτ.
44) Μου αρεσει να κανω και να μου κανεουν δωρα.
45)Στο "κρεβατι" μου αρεσει να εχω το χερι μου πισω απο το κεφαλι μου.Δεν ξερω γιατι.Νομιζω εχει γινει χουι.Επισης, αν φτιαχτω...αρχιζω να βηχω.
(ειχα γκομενο που με τον καιρο, οποτε εβηχα ηθελε σεξ...σαν τον σκυλο του Παυλοφ)
46) Εχω σπονδυλολισθαιση,πλατυποδια, προβλημα στο αυχενα, και στο γονατο(κοινως ειμαι ενα ερειπιο)
47) Οταν ειμαι σε σχεση και εχω καθημερινα πονοκεφαλο, θα πει οτι εχω πολυ θυμο με τον τυπο.
48) Οταν προσπαθησα να "επανασυνδεθω" με τον πρωην μου, ειχα τρομερες φαγουρες κατω , ειδικα οταν σκεφτομουν να κανουμε ερωτα. Τελικα αναγκαστηκα να παραδεχτω οτι το μ** μου δεν τον ηθελε με τιποτα. Του το ειπα. Οταν χαθηκαμε οριστικα, οι φαγουρες εξαφανιστηκανε.
49)Δεν θυμαμαι ποτε πηγές, και ονοματα συγγραφεων.Μονο το "ζουμι"
50) Εχω παει ελληνικο σχολειο μονο μια φορα, να δω αν μπορουσα και πως ητανε, στην Β γυμνασιου.Ειμαι αυτοδιαδακτη στα Ελληνικα και στα Αγγλικα.
51)Ξυριζομαι μια στις τοσες.
52)Νομιζα οτι το DKNY σημαινε κατι σαν Dont cry New york (oπως Αρζεντινα).
53)Αμφιταλαντευομαι αιωνια πριν παρω μια αποφαση, αλλα μολις την παρω Ι stick to it.
Eπισης αποφευγω να δεσμευτω σε υποσχεση η ευθυνη διοτι τοτε να χαλασει ο κοσμος θα το κανω(αν και ο αλλος ειναι ενταξει)
54)Μου αρεσει, οταν πινω ,να πινω σφηνακι dimples.
55) πληρωσα στον Οτε κοντα 1000 ευρω.Δεν ηταν η πρωτη φορα.
56)Τρελλαινομαι για βιογραφιες.
57)Μου αρεσουν τα στενα ταγιερ. Αλλα ειμαι ζουμπας και δεν μου πανε.
58) Ζηταω ευκολα. Δεν δινω ευκολα.
59)Δεν βαζω κρεμες και σκατολοιδια εκτος αν με τραβηξει το δερμα.
60)Μου αρεσουν οι listeners που αφου ξεφορτωσω εγω τα δικα μου...(μετα απο κανα μηνα)
ανοιγουν το στομα τους και βλεπεις διαμαντι.
61)δεν μπαινω σε λεοφωρειο. Δεν μπαινω σε γεματα κλαμπ.Ο πολυς κοσμος με πανικοβαλλει.
62)Δεν εχω κανει ποτε τριο, δεν εχω παει με γυναικα, και ολοι μου οι γνωστοι σχεδον ναι.Αλλα δεν τους φαινεται. Παντα εμενα ρωτανε στο θαρρος η αληθεια.
63) Μου αρεσει το θαρρος η αληθεια, η παντομιμα, το pictionnary, και δεν παιζω για την νικη.(δεν με χαλαει ομως)Δεν κανω ζαβολιες.
64)παντα ειχα κοσμο σπιτι, καθε μερα. Με το που απαγορευσα το καπνισμα σπιτι λογο παιδιου, με εχει φαει η μαρμαγκα.
65) εχω αρχισει να βαριεμαι να γραφω αλλα θελω να φτασω στο νουμερο 69 για να μην απογοητευσω τις προσδοκιες...
66)Αν καποιος με πονεσει απο μαλακια,το ξεχναω. Αν καποιος με πονεσει επειδη δεν τον ενοιαξε, δεν το ξεχναω ποτε, ακομα κιαν ξαναγινουμε φιλοι.
67)Μιλουσα Περσικα αλλα τα ξεχασα.(και μου την σπαει αφανταστα)
Θελω να μαθω νοηματικη, ισπανικα και γιαπωνεζικα.
68)Φοβαμαι την ταχυτητα και βλαστημανε οσοι μπαινω στο αμαξι τους.
69)Τρωω τον σολωμο μου ωμο.(οχι καπνιστο, ωμο). Το κρεας μου rare.Λατρευω το σκορδο και το κρεμμυδι και τα καυτερα.Δοκιμαζω νεες γευσεις, ειμαι καλη μαγειρισσα αλλα για λογους υγιεινης διατροφης, δεν εξασκω το σπορ.

Comments

Popular Posts