Friday, June 24, 2005 BLOGing or Blocking?

αποριες που μου ηρθανε διαβαζοντας τα τελευταια δρωμενα απο δω και κει.




Γιατι μας κοφτει τι λεει ο καθενας για τους μπλογκερζ?
Ο καθενας ερμηνευει βαση το τι εχει μεσα του.


περι πιτσιρικου.
Δεν τον ξερω, δεν ειμαι μεσα αρκετο καιρο αλλα ενα σχολιο μου εκανε εντυπωση(σορυ δεν θυμαμαι καν ποιος το εγραψε)οτι στην αρχη ηταν αγαπητος για το χιουμορ του και μετα κατι για κομπλεξ...
και το βαζω πανω μου.
εννοω.
εγω γραφω.
Για κωλους, για γεννες, για την μανα μου για χριστοπαναγιες...Οτι θελω.
καποιοι το γουσταρουν και μου το λενε.
Οκ.

καποιοι δεν το γουσταρουν. παλι οκ.
οταν μου το γραφουν, ειναι λιγοτερο οκ γιατι μπορει εγω να εχω το μπλογκ για να ξεδινω και να μην αντεχω το ξεδωμα αλλουνου...να παει να φτιαξει δικο του στην τελικη...
εχω και κολλημα με το δασκαλιστικο ψωνιο που εχουν πολλοι, λες και εχουν βγει απτην πορδη του θεου, αλλα τελος παντων...το παραβλεπουμε


σκεφτομαι...αν αυτα που γραφω αυριο απογοητευσουν αυτους που στην αρχη με γουσταρανε.
εχω ευθυνη απεναντι τους?
εχω ευθυνη απεναντι στο αφεντικο μου γιατι μου πληρωνει το κεραμυδι και την μασα, απεναντι στο παιδι μου και στους φιλους μου, γιατι ειναι η επιλογη μου να παραμαρερισω το Εγω μου γι αυτους.
Στα μπλογκζ ομως, μπαινουμε για να γραψουμε, ειτε για λογους ματαιοδοξιας οπως λενε καποιοι, ειτε για επαφη και επικοινωνια, ειτε για ενημερωση, ειτε για χομπυ, ειτε για ξεσπασμα..και ωχου δεν θα το ψειρισω κι αλλο, στ@@ μου στην τελικη.


ΟΜΩΣ, το τι γραφω μεσα, πως το γραφω, αν ειμαι κομπλεξικη, κακια, σκυλα ,καλη, πουτανα, κοριτσι απο σπιτι κλπ αφορα εμενα.
Το αν ο Χ δεν γουσταρει, δεν διαβαζει, η με βγαζει απο την λιστα των μπλογκς που προτιμα.
(αυτη θα ειναι η συνεπεια των πραξεων μου...)
το να προβληματιστω επειδη το συνολο μιας αγνωστης μαζας δε γουσταρει τον τροπο που εκφραζομαι ειναι επιλογη μου να το κανω(να προβληματιστω) η οχι.
αν την αγνοησω, η λογικη της peer pressure,(αφου ολοι λεμε οτι εισαι μαλακας, θα πει οτι εισαι μαλακας, αρα αλλαξε γιατι οι πιο πολλοι εχουν δικιο...follow?) με προβληματιζει πιο πολυ to be honnest.

Δεν ειναι φορουμ, με ειδικους κανονες.
Εδω ο καθενας μας στολιζει τον χωρο του οπως γουσταρει, γραφει οτι γουσταρει και αν καποιος εκφερει γνωμη που τον χαλαει...στον χωρο του, εχει δικαιωμα και να την σβυσει.
δημοκρατια στο σπιτι μου?
χαχα.

καποιοι -(και γω....για την ωρα) επιλεγουν να μην σβυσουν υβριστικα η δυσαρεστα μηνυματα.Οχι για να αρεσω στο συνολο, αλλα επειδη ετσι θελω.
την μερα που δεν θα θελω θα κανω κατι αλλο...


το να κρινω εναν οποιονδηποτε εδω μεσα επειδη δεν μου αρεσει, δεν μου ταιριαζει ο τροπος που χειριζεται το μπλογκ η τον εαυτο του μου ακουγεται "καπως."..


Φυσικα δεν μιλαω ειδικα για το σχολιο, ουτε για τον πιτσιρικο καθεαυτου αλλα με αφορμη το σχολιο , αναπτυσσω δικες μου σκεψεις.
και το τονιζω διοτι επειδη ακριβως δεν ξερω τι εχει προηγηθει, δεν γουσταρω να γινω πιτουρο και να με φανε οι κοτες.




Μη δω κανα σχολιο περιεργο, θα το σβυσω!
σκαστε.
:P

Comments

Popular Posts