Monday, June 20, 2005 Ta μεγαλα αλυτα (προσωπικα μου)μυστηρια

1)Γιατι ολοι αδυνατιζουν μετα απο λιγο που τα φτιαχνουμε και γω παχαινω?
2)ΟλΕς οσες λενε οτι κανουν σεξ 3-4 φορες την εβδομαδα, και οτι το αποζητουν, λενε αληθεια?
3)Γιατι κανενας φιλος μου δεν με ειδε μονο φιλη?Εχω τοσο σκατοχαρακτηρα η ειμαι τοσο "μουναρα" και δεν το ξερω?
4)Γιατι πιστευω οτι μου λενε?
5)Γιατι οι "τακτικοι" αντρες ειναι τοσο σφιχτοκωληδες στο κρεβατι?
6)Γιατι προσπαθουν ολοι να μου αλλαξουν αυτα που τους τραβηξανε in the first place?
7)Που ειναι ο Κυρι?(αναστεναγμος)
8)Γιατι παντα τρωω κερατο απο μελαχρινες?
9)Γιατι μολις ακουμπησω εναν αντρα στην κουβεντα μετα παλευω ολο το βραδυ να μαζεψει τα κουλα του?
10)Γιατι μολις κανω σεξουαλικα αστεια αυτο μεταφραζεται αυτοματως σε "εδω θα γαμησουμε"?
11)Γιατι την κοφτει την αλλη αν εγω θα θηλασω οσο θηλασω, αν δεν δινω στο παιδι μου κρεας και αν δεν πιστευω στα φαρμακα?
12)Γιατι οταν τα φτιαχνω με καποιον ολα τα ελλατωματα που μπορει να ειχε σαν φιλος και μου ηταν αδιαφορα, ξαφνικα τα βλεπω και δεν τα αντεχω.(πχ ναναι υπερβολικα λαιμαργος)
13)Γιατι σιχαινομαι την λαιμαργια και την φιληδονια τοσο πολυ?
14) γιατι συνεχιζω νακανω παρεα με ατομα που ΟΤΙ και να τους πω θα το αμφισβητησουν ειτε κοιταζοντας με με νοημα"οκ,ας κανω οτι σε πιστεψα...η δικη μου ερμηνεια για το ποια εισαι ειναι η σωστη"
ειτε λεγοντας μου"δεν ειναι ετσι..." στα μουτρα μου.
15)Γιατι υπαρχει ζηλεια?
16)Γιατι κανεις δεν βαζει προφυλακτικο στις πιπες και μετα φρικαρουν που εχω κοψει το αθλημα ακριβως γιαυτον τον λογο?
17)Γιατι ξαναρχισα τον καφε?θελω να με γραψουν οι εφημεριδες?
18)Γιατι βαριεμαι να λουστω τοσο πολυ?
19)Γιατι δεν πηγα να παρω το διπλωμα οδηγησης οταν μπορουσα?
20)Γιατι φοραω wonderbra=θα-απογοητευτεις-πολυ- οταν-θα-το-βγαλω?
21)γιατι οταν ξανασυναντω παλιους γκομενους παθαινω φρικη με το επιπεδο και το στυλ και δεν το εβλεπα οταν τους πρωτογνωρισα?
(εμπνευση για το επομενο ποστ)

Comments

Popular Posts