Saturday, June 11, 2005 Αχρηστες τριβια πληροφοριες (για επιδοξους γαμπρους)

Δεν συμπαθω την μαμα σου.Οποια κι αν ειναι, οτι κιαν ειναι.
Αν μενει κοντα δε, εμενα ξεχνα με...εχω αλλεργια.

Ο μπαμπας σου η θα με συμπαθησει...ΠΟΛΥ, η θα με μισησει...αδιαφορη δεν θα τον αφησω.

Ειμαι αγεωγραφητη. Δεν ξερω που πεφτει η καθε χωρα, δεν ξερω τις πρωτευουσες και απο ιστορια ξερω μονο για τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο κατι λιγα.
Απο ελληνικη ιστορια δε, δεν ξερω τιποτα και δεν με ενδιαφερει να μαθω.
θα σε κανω ρεζιλι:P

Μην μου αρχισεις τα περι αρχαιου ελληνικου πνευματος και ολα τα αλλοθι για την σημερινη καταντια...πολυ κομπλεξικο μου κανει ολο αυτο.

Δεν με ενδιαφερει η πολιτικη, δεν με ενδιαφερει ο τουρισμος, δεν γυμναζομαι, δεν παιζω τριβιαλ, δεν διαβαζω εφημεριδες, ουτε βλεπω ειδησεις.

Δεν αντεχω τους stuck up, bigheaded, κουλτουροκαβλους που μιλανε λες και δινουν διαλεξη, γιαυτο και συνηθως μπλεκω με το αλλο ακρο(που ουτε αυτο μ αρεσει).συνηθως αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα, εκνευριζουν εμενα που τα ξερω...


Μεχρι και προτινος δεν ειχα προβλημα με τις πρωην, τις τσοντες και το κλαμμα.
Μετα τον γαμο μου, μαλλον αναθεωρω.Ξερεις τι ειναι να βλεπεις την πρωην σου να κλαιει σε τσοντα?



Μου αρεσει να βλεπω τηλεοραση και να ειμαι στο ιντερνετ με τις ωρες,αλλα πιο πολυ μου αρεσει να δουλευω. Ψοφαω να εχω γεματη μερα.


Υποφερω στην Ελλαδα.


Απο 2 μεχρι 4 ζουσα στο Ιραν.
μιλουσα την γλωσσα, αλλα την ξεχασα.
Μονο το Μαμα μιγκα θυμαμαι
Που σημαινει θα το πω στην μαμα μου.
(ποσα λεει αυτο για τον χαρακτηρα μου ε? Το μεγαλυτερο καρφι:P)


Ειμαι κατα καιρους τρομερα αδεξια.Ξεχνα το αγαπημενο σου μπλουζακι, το καλο σου το ποτηρι, και οτι αλλο σου αρεσει πολυ...


Κανω απιστευτες γκαφες.Εκθετω μυστικα που δεν φαινονται για μυστικα,λεω στο αφεντικο σου οτι εχει αρχισει να καραφλιαζει κλπ


Ειμαι τρομερα αφελης.Μεχρι σε σημειο χαζομαρας...αν και ειμαι εξυπνη...go figure.


Σιχαινομαι να με ακουμπανε αγνωστοι και να με συμβουλευουν απλοι γνωστοι.
Εδω δαγκωνω...who the fuck do you think you are?



Αν και μαλλον ειμαι σεξυ, βαριεμαι το σεξ...προτιμω μια αγκαλια και ενα βιβλιο, η μια ταινια κατω απο μια κουβερτα στον καναπε.Οικειοτητα.
Το σεξ για το σεξ δεν μου λεει τιποτα,και αν δεν ειμαι στα ερωτευμενα μου...
Που να γδυνεσαιιιι, να αυτονεσαιιιι, να πλενεσαιιιιι...αστο καλυτερα για αυριο...


Εχω μια γατα. Μαδαει. Δεν ειμαι η καλυτερη νοικοκυρα, γεμιζουν ολοι τριχες.
Δεν την αποχωριζομαι, ισα ισα θελω να ξαναπαρω και τον σκυλο μου και να παρω στην μικρη Ιγκουανα.


Εχω απεριποιητα νυχια, μαλλια...γενικως δεν καθομαι με τις ωρες μπροστα στον καθρεφτη, ουτε ψωνιζω συχνα ρουχα.αν θες να ειμαι ομορφη, σκασε λεφτα να παρω ενα σεξι κορμακι.
Και ασε με να φοραω τις ανετοτατες φορμες μου...




Ψαχνω( στην θεωρια) εναν ανθρωπο ευγενικο, τρυφερο, προστατευτικο χωρις να με παταει και να με πνιγει, με ενδιαφεροντα, καλο σωμα, καλοσυνη και χωρις φοβο οτι θα τον συρω απο την μυτη...ισσοροπημενος, ανοιχτομυαλος, με κατανοηση, και καλος φιλος.



ΟΜΩΣ


Η "ΑΓΓΕΛΙΑ" ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΩ συνηθως ειναι


Αν εισαι μιζερος, μουτζουφλης, κτητικος, ζηλιαρης και ανασφαλης, ελα σε μενα να με εξαγριωσεις με τις απαιτησεις σου, και να υποχωρησω με τις παρακλησεις σου.
Ξερω οτι εισαι ωραιος αλλα το χειροτερο ειναι οτι χρειαζεσαι να το επιβεβαιωνεις και συ, με μενα την αλλη την παρ αλλη.
Αν εισαι, ψευτης, απιστος, κλεφτης και χωρις ηθικους φραγμους...αν δεν γουσταρεις το γυναικειο φυλο και μου μιλας-παρα τις προσπαθειες μου- σαν την φιλιπινεζα, ελα θα περασουμε πολυ καλα ουρλιαζοντας ο ενας στον αλλον.
Φυσικα, προσποιεισαι το ποιος εισαι για να πετυχεις τον σκοπο σου, που ειναι η κατακτηση, η γυναικα τροπαιο...και σε μενα θα βρεις το τελειο συνδυασμο παραμυθιασματος και γυναικας που σου δινει αξια.
Αν δε, εισαι και τεμπελης, χυδαιος,ανωριμος,κακομαθημενος και αχρηστευμενος απο την μαμα σου, τρεχα, εισαι πολυ κοντα στο να βρεις την γυναικα των ονειρων σου...




Πλακα πλακα, καποια στιγμη πρεπει να αρχισω να ΘΕΛΩ να γνωρισω αντρες, νο?
Αλλα δεν μου λεει τιποτα η ολη φαση...
ακομα και μαυτο το χιουμοριστικο ποστ...ζοριστικα να θυμηθω και να σκεφτω τι πιθανον θα ηθελα...
αδιαφορω...

Μετα τις κινεζικες μπαλλες, το χαος!

Comments

Popular Posts